مجله فرهنگی «من و کتاب» منتشر شد

15:19 - 16 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۵۰۳۱
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
یک شماره مجله فرهنگی «من و کتاب» زیر نظر انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

خبرگزاری میزان -طبق اعلام روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی؛ مجله محتوایی «من و کتاب» زیر نظر انتشارات شهید کاظمی فعالیت خود را در قالب گاهنامه از ابتدای مهر 1401 شروع کرده است و تلاش دارد که محتوای نابی با محوریت ادبیات پایداری و مقاومت در اختیار مخاطبین، اهالی فرهنگ و علاقمندان به کتاب قرار دهد.

در دومین شماره این مجله که هم‌زمان با ایام 13آبان تولید شده است، علاوه‌بر موضوعات ادبیات پایداری به موضوعات متنوع دیگری از جمله ترجمه، کتاب کودک و نوجوان، سرانه مطالعه، گفت‌و‌گو با نویسندگان و آثارشان، نقد کتاب، معرفی تازه‌های نشر، نویسنده ماه و... پرداخته است.

با اینکه تمرکز اصلی این مجله بر روی «ادبیات پایداری و مقاومت» است، به موضوعات مرتبط به حوزه کتاب هم می‌پردازد.

در این شماره می‌خوانید:

مجله

بخش پایانی گفت‌وگو با نویسنده ارجمند حمید حسام و حمید خلیلی مدیر انتشارات شهید کاظمی، بخش پایانی یادداشت‌های محمد قاسمی‌پور با موضوع «بررسی ادبیات مدافعان حرم» و مرتضی قاضی با موضوع «جایگاه ترجمه در ادبیات پایداری»، جایگاه فرم در ادبیات پایداری به‌قلم حجت‌الاسلام محمدرضاجوان آراسته، گفت‌وگو با سردار علی بلالی مشاور عالی هوافضای سپاه، گفت‌وگو با دکتر محمدصادق کوشکی با محوریت استکبارستیزی، نقد کتاب "شمرون کناردون" توسط دکتر احسان رضایی، یادداشتی درباره کتاب‌های "خط می‌دم" و "تونل سوم" توسط دو استاد دانشگاه و منتقد ادبی خانم‌ها آزاده جهان احمدی و طاهره مشایخ و چند یادداشت، گزارش، مصاحبه و معرفی جذاب دیگر.

از نانویسنده‌ها تا اعتراض به گروهک‌های ضدانقلاب

«مجله من و کتاب» قرار است با شعار «دریچه گفت‌وگوی ناشران و مخاطبان» یک راه طولانی و ارزشمند را با همراهی مخاطبین و دوستداران این حوزه طی کند که قطعاً سختی‌های زیادی در پی خواهد داشت. امید است که این مجله مورد توجه علاقمندان و مخاطبین محترم قرار بگیرد و گامی مؤثر در این عرصه باشد.

علاقه‌مندان جهت تهیه این مجله به صورت رایگان می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی(nashreshahidkazemi.ir)یا لینک مستقیم(http://ul1.ir/iCW) و همچنین از طریق ارسال عدد 101 به سامانه پیام کوتاه 3000141441 نسخه pdf این مجله را دریافت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *