جزیده: تغییر خوش‌خبر سلیقه‌ای بود/ هیچ وقت با شرط و قول مربی تیمی نمی‌شوم

8:45 - 17 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۴۸۴۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پس از تغییر خوشخبر باز هم تعداد بازیکنان ترک ببشتر از بقیه در ترکیب اصلی بود.

عظیم جزیده در گفت‌وگو با میزان، درباره قبول هدایت تیم والیبال ساپیا آن هم پس از گذشت 7 هفته از لیگ برتر، اظهار داشت: تغییرات در کادرفنی تیم والیبال سایپا به هیچ عنوان از قبل با من هماهنگ نشده بود و این تغییرات کاملا فی‌البداهه رخ داد. دوست نداشتم دوباره همانند چند فصل قبل هدایت تیمی را از میانه فصل برعهده بگیرم که شرایط خوبی در جدول ندارد، اما در نهایت تصمیم گرفتم این چالش را به سرانجام برسانم. به نظرم با تغییر ذهنیت بازیکنان و همچنین برخی تغییرات تاکتیکی می‌توانیم سایپا را در جایگاه خوبی در جدول ببینیم. تلاشم بر اینست که روند تیم رو به رشد باشد و با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد اینکه آیا مسئولان این تیم برای ادامه فصل شروطی برایش تعیین کرده‌اند،خاطرنشان کرد: هیچ موقع با شرط و قول هدایت تیمی را نمی‌پذیرم. در ورزش حرفه‌ای نمی‌توان هیچ قولی داد. هدفم کمک به سایپا است و هیچ قولی در مورد جایگاه تیم‌ در جدول یا موارد این چنینی نداده‌ام. تغییراتی در نحوه بازی بازیکنان هم باید ایجاد شود.

مربی تیم ملی والیبال در واکنش به حواشی اخیر در مورد فرق گذاشتن بین بازیکنان آذری و مازنی در تیم ملی در زمان سرپرستی امیر خوشخبر، گفت: کاملا چنین مواردی را تکذیب می‌کنم و اگر در این باره اظهار نظری شده مطمئنم سوءتفاهمی بیش نبوده است. تغییر سرپرست تیم ملی امری کاملا سلیقه‌ای است و تغییر خوش‌خبر ربطی به این مسائل ندارد. همه بازیکنان چه ترک، چه مازنی و چه از سایر قومیت‌ها فقط برای اهتزاز پرچم ایران تلاش می‌کنند. این موارد حاشیه‌سازی برای تیم ملی است چرا که پس از تغییر خوش‌خبر باز هم تعداد بازیکنان ترک بیشتر از بقیه در ترکیب اصلی بود.

جزیده در پایان درخصوص اینکه همچنان دستیار بهروز عطایی در تیم ملی والیبال است، اظهار کرد: تاکنون که حرفی از تغییرات نشده و تا زمانی که سرمربی تیم ملی از من بخواهد، در کادرفنی خواهم بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *