ششمین المپیاد ورزشی زندانیان در زندان مرکزی خرم آباد برگزار شد

8:35 - 16 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۴۲۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان‌ها واقدامات تامینی وتربیتی استان لرستان در ششمین المپیاد ورزشی زندانیان استان، گفت: دیدگاه دستگاه قضا به مددجویان انسانی واسلامی است و همواره تلاش شده تا زمینه آسایش برای مددجویان آماده شود.

خبرگزاری میزان - ششمین المپیاد زندانیان لرستان با حضورعبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌ها واقدامات تامینی وتربیتی استان لرستان وسید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان، صفاپذیر معاون سلامت اصلاح و تربیت، مرادی رئیس زندان مرکزی و دالوند مسئول تربیت بدنی و جمعی از کارکنان زندان‌های استان در سالن ورزشی شهید لاجوردی زندان مرکزی برگزار شد.

عبدالمجید کشوری در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان وهیئت همراه وتبریک آغاز ششمین المپیاد ورزشی زندانیان، اظهار کرد: ورزش یکی از اولویت‌های سازمان زندان ها واقدامات تامینی وتربیتی کشور است که از دیرباز به آن توجه موکد شده است و آغاز ششمین المپیاد ورزشی در زندان مرکزی استان لرستان نشان دهنده اهمیت به تربیت بدنی وسلامت جسم زندانیان است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در سطح قابل قبولی به آن پرداخته شده برگزاری المپیاد ورزشی درون زندان‌ها است که در کنار پرورش روح با فعالیت‌های مختلف فرهنگی پرورش جسم زندانی نیز مورد توجه قرار گیرد و همکاران ما با تمام توان در تلاشند تا رشته‌های مختلف ورزشی را در زندان ها احیا سازند.

کشوری افزود: از مدیرکل ورزش وجوانان استان انتظار می رود مانند گذشته سابق حامی ورزش در زندان ها باشد تا گسترش تربیت بدنی در زندان‌های لرستان را شاهد باشیم و زمینه را برای مددجویانی که مستعد و دارای شرایط خوبی هستند فراهم و از تحلیل جسم آنان جلوگیری کنیم که این امر موجب می شود همواره تحرک و پویایی در بین آنان جریان داشته باشد.

مدیرکل زندان‌ها واقدامات تامینی وتربیتی استان لرستان، تصریح کرد: دیدگاه دستگاه قضا به مددجویان انسانی واسلامی است و همواره تلاش شده تا زمینه آسایش برای مددجویان آماده شود تا تسکین دهنده فشار روحی وروانی آنان باشد.

سیدآرش قیاسیان مدیرکل ورزش وجوانان استان لرستان نیز در حضور مسئولان زندان‌های لرستان و زندانیان بیان کرد: ورزش ضمن تاثیر بر بالندگی جسم بر بالندگی روح نیز موثر است و با ورزش می توان بر ناملایمات زندگی کنار آمد وظیفه ما مسئولان کمک وپیگیری احیا ورزش در زندان‌ها است.

بیشتر بخوانید:

مدیرکل زندان‌های استان لرستان: باید با دیدگاه علمی و تحقیقات گسترده در بازاجتماعی کردن زندانیان گام‌های موثر برداشته شود

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *