رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری عاملان پرتاب کوکتل مولوتوف به مسجدی در لواسانات

17:34 - 15 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۴۰۹۲
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از دستگیری 11نفر از عاملان اصلی آشوب و تخریب در منطقه لواسات خبر داد.

خبرگزاری میزان - مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: در شامگاه سیزدهم آبان ماه افراد آشوبگر تحت تاثیر و حمایت شبکه معاندین در منطقه لواسانات اقدام به پرتاب 3 عدد کوکتل مولوتوف به داخل محوطه مسجد کرده و قصد به آتش کشیدن آن را داشتند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی، آتش مهار و این اقدام خرابکارانه ناکام ماند.

در پی این حادثه تیمی متشکل از افسران زبده پلیس رسیدگی به این موضوع را بر عهده گرفتند و با اقدامات فنی پلیسی و  کار اطلاعاتی، عاملان این اقدام که تحت تاثیر و حمایت معاندین اقدام به عملیات خرابکارانه می کردند، شناسایی شدند. محل اختفای عاملان این حادثه شناسایی و سحرگاه امروز در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه 11 نفر (4 نفر از اتباع کشور همسایه و 7 نفر ایرانی) از اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و 19 عدد کوکتل مولوتوف آماده و تعدادی سلاح سرد و چند عدد ماسک و نقاب جهت پوشاندن صورت از آنها کشف شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این افراد با تشکیل باند و تحت تاثیر  و حمایت شبکه های معاند اقدام به تخریب و آتش زدن اماکن عمومی می کردند که با اقدام به موقع پلیس دستگیر و در اجرای اقدامات بعدی خود ناکام ماندند. پلیس در راستای انجام وظایف خود با مخلان نظم و امنیت شهروندان به طور جد برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد کسی آرامش جامعه را به مخاطره بیندازد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *