عرضه بیش از هزار میلیارد تومان کالا در هفتمین مزایده اموال تملیکی

17:00 - 15 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۴۰۴۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، فرایند هفتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول به شماره 262 از تاریخ یازدهم آبان 1401 آغاز شده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، فرایند هفتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول به شماره 262 از تاریخ یازدهم آبان 1401 آغاز شده است.

 سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این باره اظهار داشت: هفتمین مزایده سراسری و الکترونیک سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به شماره 262  از تاریخ چهارشنبه یازدهم آبان ماه آغاز شده و متقاضیان میتوانند با مراجعه به انبارهای سازمان تا روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه از کالاهایی که عرضه شده است بازدید کنند.

غلامی با اشاره به اطلاع رسانی مطلوب اصحاب رسانه و استقبال بسیار مناسب از مزایده های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، تصریح کرد: بیش از 1162میلیارد تومان کالا در این مزایده عرضه شده که بخش عمده ای از آنها ابزار و تجهیزات و ماشین آلات خط تولید و کالا های مورد نیاز بخش مصرف و تولید جامعه هستند.

وی افزود: ورود این بخش کالاها به حوزه  بازار مصرف و تولید کشور می تواند بخشی از نیاز جامعه را برطرف کرده و ابزاری برای کنترل قیمت ها در سطح جامعه باشد.

غلامی در ادامه بیان داشت: رمزگشایی این مزایده در روز یک شنبه بیست و دوم آبان ماه  انجام میشود و برندگان میتوانند نتیجه را در تارنمای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به آدرس tamliki.ir و یا با مراجع به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به نشانی setadiran.ir از نتیجه این مزایده مطلع شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *