تقوی: هدف والیبال ساحلی ایران رسیدن به المپیک پاریس است

14:14 - 15 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۳۶۸۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: نمی‌توان در خصوص نتیجه اعلام نظر قطعی کرد، اما امیدوار به کسب نتایج خوب ‌در این مسابقات والیبال ساحلی آسیا هستیم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور آزاد آسیایی والیبال ساحلی بندرعباس از 16 تا 20 آبان و مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از تاریخ 23 تا 27 آبان ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

میلاد تقوی در خصوص برگزاری این دو رویداد توضیح داد: ایران تجربه خوبی در زمینه میزبانی مسابقات مهم دارد. میزبانی والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا هم رویدادی مهم برای کشورمان است چرا که با توجه به هدف فدراسیون والیبال در راستای حضور والیبال ساحلی در المپیک سال‌های آینده در تلاش برای تکرار این میزبانی‌ها در ایران و کسب تجربه بیشتر هستیم.

وی افزود: تمام مسئولان استان هرمزگان همراهی کردند تا در این برهه حساس بتوانیم میزبانی را بگیریم و امیدوارم با توجه به همتی که وجود دارد به بهترین نحو این مسابقات را میزبانی کنیم. روز گذشته (شنبه 14 آبان) نماینده آسیا از زمین و محل برگزاری مسابقات بازدید کرد و از تمام امور رضایت کامل داشت. به صورت کامل برای برگزاری این مسابقات آماده هستیم و 60 میهمان بین‌المللی روز گذشته وارد بندرعباس شدند.

وی با اشاره به حضور چهار تیم از ایران در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا تصریح کرد: برخی تیم‌هایمان باتجربه و برخی جوان هستند. امیدوارم بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کرده و به مرحله نهایی راه یابیم. تیم سوم المپیک و بسیاری از نامداران آسیا در این رویداد حضور دارند. حضور این تیم‌ها کار را سخت می‌کند و منطقی است که با توجه به این که این مسابقه مهم‌ترین رویداد ساحلی آسیاست و امتیاز آن برای تیم‌ها حائز اهمیت است، تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه صرف خواهند کرد به همین دلیل نمی‌توان در خصوص نتیجه اعلام نظر قطعی کرد، اما امیدوار به کسب نتایج خوب ‌در این رویدادها با توجه به تلاش ملی‌پوشان هستیم.

تقوی ضمن تشکر از مسئولان استان هرمزگان گفت: از احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و همچنین دوستان در فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی برای تلاش شبانه‌روزیشان جهت برگزاری هرچه بهتر این دو تورنمنت مهم آسیایی سپاسگزارم. همچنین از مردم مهمان‌نواز و خوب بندرعباس صمیمانه تشکر می‌کنم که در کنار عزیزان کار کردند تا با توجه به مجموع شرایط بهترین میزبانی را در آسیا رقم بزنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *