تمدید اردوی تیم ملی روئینگ تا سوم آذر ماه

13:54 - 15 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۳۶۳۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
آخرین اردوی تیم ملی روئینگ تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تمدید شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی روئینگ در بخش بانوان، آقایان و جوانان آقایان به میزبانی دریاچه مجموعه آزادی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ تمدید شد. این مسابقات به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.

این اردو تا ۳ آذر ادامه خواهد داشت و پس از پایان، تیم ملی ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی تایلند خواهد شد.

افشین فرزام و سولماز عباسی سرمربیان، محمدعلی قرائت مربی، هما خاتمی و فرزین رضایی کمک مربیان، یاسمن حمزه‌پور دستیار مربی بانوان، دکتر محمد فشی مشاور بدنساز بانوان، دکتر سعید خدایاری مربی بدنساز مردان، مینا خنتان روانشناس بانوان و میلاد اسماعیلی روانشناس مردان اعضای کادر فنی این تیم هستند.

فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی از تهران، زینب نوروزی و مهسا جاور از زنجان، کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از همدان و نازنین ملایی از گیلان در بخش بانوان و شیرزاد قادری از کردستان، امیرحسین محمودپور از گیلان و حمیدرضا رضوانی از تهران در بخش آقایان و امیررضا عبدالی از تهران و ابوالفضل سطوتی از گیلان در بخش جوانان آقایان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *