جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از حضور در همایش روز ملی مازندران

13:14 - 15 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۳۵۴۸
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت‌ خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» از حضور در همایش روز ملی مازندران در روستای صالحان بخش کجور شهرستان نوشهر سخن گفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدیدترین یادداشت‌ محمدمهدی اسماعیلی در صفحه شخصی اش در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به شرح زیر آمده است: «امروز و به مناسبت ثبت روز ملی مازندران و آغاز حرکت تاسیس دولتی عدالت طلب و دانش دوست در پرتو محبت اهل بیت (ع) در منطقه صالحان شهرستان نوشهر حاضر شدم.

انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) حرکت تکامل بخش جنبش های اسلامی اصیل اینچنینی است که با عقلانیت،عدالت و معنویت و با حکمرانی صالحان،به دنبال بنای تمدن نوین اسلامی و تمهید مقدمات استقرار دولت جهانی "موعود" (عج) است. وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ.»

سفر استانی

بنا بر این گزارش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که از عصر جمعه ۱۳ آبان‌ماه در جدیدترین سفر استانی خود عازم شهرستان های غرب استان مازندران شده بود در بخشی از برنامه های خود پای صحبت ۱۴ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان ها نشست، همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز شنبه در آیین روز مازندران که در بخش کجور نوشهر برگزار شد، حضور یافت.

گفتنی است، صفحه شخصی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به آدرس https://rubika.ir/esmaili قابل دسترس است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *