مراسم بزرگداشت خلبان شهید منوچهر فتاحی در ستاد نهاجا برگزار شد

9:44 - 16 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۳۲۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مراسم بزرگداشت شهادت امیر سرتیپ دوم خلبان فتاحی با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی های مسلح در ستاد نهاجا برگزار شد.

مراسم بزرگداشت خلبان شهید منوچهر فتاحی در ستاد نهاجا برگزار شدبه گزارش گروه سیاسی ، مراسم بزرگداشت شهادت امیر سرتیپ دوم خلبان فتاحی با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی های مسلح در ستاد نهاجا برگزار شد.

حجت الاسلام مجاهدی رئیس واحد روحانیت اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در مراسم شهادت امیر سرتیپ دوم خلبان منوچهر فتاحی که با حضور امیر خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نهاجا و سایر نیرو‌های مسلح در ستاد نیروی هوایی برگزار شد، گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند، خود می‌سوزند، ولی یک نورانیت ارزشمند به جامعه می‌دهند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهید در نزد خداوند اظهار داشت: آیات و روایات متعدد در خصوص مقام و منزلت شهید و همچنین زنده بودن شهید وجود دارد که بیانگر جایگاه رفیع این عزیزان است.

حجت الاسلام مجاهدی افزود: شهدا یکی از عزیزترین انسان‌ها در بین مسلمانان هستند و از جایگاه ویژه‌ای در بین آن‌ها برخوردارند، از این رو شهدا با آگاهی کامل از فرامین الهی برای حفظ شعائر دین جان خود را نثار می‌کنند.

رئیس واحد روحانیت اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان داشت: حضور شما عزیزان در این محفل عبادت است و حضرت آیت الله خامنه‌ای در این خصوص فرمودند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی در پایان با بیان اینکه قطره قطره خون شهدا برای جامعه پیام دارد عنوان کرد: شهدا برای ما الگو هستند و ما باید اخلاق و رفتاراین عزیزان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

خلبان شهید منوچهر فتاحی چندی پیش بر اثر سانحه جنگنده آموزشی اف ۵ در پایگاه هوایی دزفول به درجه رفیع شهادت نائل آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *