رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیانیه گل‌گهر در واکنش به اظهارات نکونام؛ آدرس غلط به هواداران ندهیم

16:00 - 14 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۲۶۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه گل‌گهر سیرجان درباره اظهارات جواد نکونام بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری میزان - به نقل از باشگاه گل‌گهر سیرجان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در گفت‌وگویی درباره شکست‌های اخیر این تیم، نام تیم فوتبال گل‌گهر را به میان کشیده و ادعا کرده که گل‌گهر در مسابقه رو در رو در اهواز برای تساوی به میدان رفته و از شکست دادن فولاد آن‌قدر خوشحال شده‌اند که دو هفته متوالی به شادی پرداخته‌اند.

بر همین اساس در پاسخ به این اظهارات نه چندان محترمانه که البته برای اهالی فوتبال چندان هم ناآشنا نیست، ذکر چند نکته ضروری است:

قبل از هرچیز به نظر می‌رسد فشار ناشی از نتایج اخیر در باشگاه بزرگ فولاد، آن‌چنان روی ذهن آقای نکونام تاثیر گذاشته که ایشان نام گل‌گهر را به میان کشیدند. در حالی که ما در یک رقابت ورزشی، شرفتمندانه و البته سزاوارانه در اهواز به پیروزی رسیدیم.

آقای نکونام در حالی از کلمه "شادی" استفاده کرده، که بازیکنان گل‌گهر حتا پس از گلزنی نیز از انجام شادی پس از گل خودداری کردند. کما این‌که بازیکن خوب تیم گل‌گهر، مرتضی تبریزی، بعد از بازکردن دروازه فولاد، نه تنها شادی نکرد بلکه قطره اشکی هم بر صورت و گونه‌هایش لغزید و همین موضوع تیتر بزرگ رسانه‌ها در شب بازی فولاد - گل‌گهر شد. (تصویر این لحظه را نیز به این متن سنجاق می‌کنیم تا ا این صحبت ما مثل صحبت‌های سرمربی محترم فولاد، یک ادعای صرف نبوده باشد)

بازیکنان و کادرفنی گل‌گهر، از جمله بهترین‌ها و میدان‌دیده‌ترین‌های لیگ برتر ایران هستند و پیروزی‌های این‌چنینی، آن‌چنان نیازی هم به شادی ندارد. کما اینکه لیگ برتر فوتبال ایران یک رقابت پیوسته و طولانی است و تنها می‌توان در پایان آخرین روز از رقابت‌های این تورنمنت و به شرط موفقیت، به شادی پرداخت. همان‌طور که امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر پس از پیروزی در ورزشگاه فولاد آره‌نا، به گفتن یک خسته نباشید به بازیکنان، اکتفاء کرد و به آنها تاکید کرد که حق شادی ندارند.

قطعا مسائلی از این دست حکایت از فقدان حرفه‌ای‌گری در فوتبال ایران دارد و گرنه چه نیازی است برای تبرئه خود، چنین صحبت‌هایی را به زبان آوریم. در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای باشگاه بزرگ فولاد در رقابت‌های پیش‌رو و مسابقات آسیایی، باشگاه گل‌گهر تاکید می‌کند که نباید در توجیه یک شکست به هواداران فوتبال، آدرس غلط بدهیم و ذهن آنها را آزرده خاطر کنیم. این چند خط هم صرفا به عنوان توضیح و برای دفاع از حقوق بازیکنان نوشته شد که پس از آنکه تمامی تلاش خود را برای پیروزی تیم‌شان انجام دادند، از حق طبیعی خود (شادی و جشن) گذشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *