ثبت‌نام کنکور تمدید شد

15:05 - 14 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۲۵۲۳
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.

خبرگزاری میزان - سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پيرو اطلاعيه‌ مورخ 1401/08/08، به ‌اطلاع‌ متقاضیان ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسری سال 1402 (نوبت اول) برا پذيرش در رشته‌هاي با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نيمه‌حضوری، مجازی، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پيام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعيی و غيردولتيی و همچنين رشته‌های تحصيلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر برای آن دسته از داوطلبانی كه تا اين تاريخ (1401/08/14) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز چهار شنبه مورخ 1401/08/18 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند.

داوطلبان ضرورت دارد كه درمهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

لازم به ذکر است داوطلبانی كه قبلاً ثبت نام خود را تکميل و کدرهگيری دريافت کرده‌اند در صورت تمايل می توانند تا تاريخ فوق نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند. ضمناً امکان 8 بار ویرایش اطلاعات ثبت نامی از اولین روز ثبت نام تا پایان مهلت مذکور برای متقاضیان فراهم شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *