فرمانده کل ارتش از گروه پدافند هوایی شهید یحیی پور زاهدان بازدید کرد

20:28 - 12 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۰۴۱۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامي ايران با حضور در گروه پدافند هوایی شهید یحیی پور زاهدان از بخش‌های مختلف این یگان پدافندی و سایت‌های تابعه آن بازدید کرد و توان عملیاتی این یگان را در پایش مرزهای هوایی مورد ارزیابی قرار داد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی،  در بازدید از گروه پدافند هوایی زاهدان و در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی زاهدان، گفت: همانگونه که پدافند هوایی عملکردی درخشان در سال‌های دفاع مقدس داشته، امروز نیز نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تامین امنیت  کشور ایفا می‌کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامي ايران تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن کارکنان مؤمن، متعهد، خلاق ، خوش‌فکر، ایثارگر و متخصص خود در کنار دیگر رزمندگان و حافظان امنیت با طراحی، ساخت و به کارگیری انواع سامانه‌‌های پدافندی، راداری، و موشکی و نیز با انجام آموزش‌های لازم و تمرینات متعدد، آمادگی خود را ارتقاء داده و به صورت ۲۴ ساعته در این سرزمین، مأموریت مراقبت و دفاع هوایی از آسمان کشور را بر عهده دارد.

 وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: اغتشاشات اخیر ضرورت جهاد تبیین را دو چندان کرد، چرا که دشمن با استفاده از فضای مجازی بر روی تفکر جوانان ما کار کرده است.

امیر سرلشکر موسوی انسجام و یکپارچگی ملت را عامل نا امیدی دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: تفرقه افکنی به ویژه در میان احزاب و قومیت‎های مختلف که با هدف  تجزیه کشورمان رخ می نمایاند، بخشی از نقشه‌های شوم دشمنان است که سراب و خیالبافی بیهوده‌ای است و با وجود مردم همیشه در صحنه و نیروهای مسلح متعهد هیچگاه محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرمانده کل ارتش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *