مسئولان قضایی استان آذربایجان غربی از زندان شهرستان میاندوآب بازدید کردند

16:45 - 12 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۰۳۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در بازدید از زندان شهرستان میاندوآب، گفت: بازدیدهای دائمی زندانهای استان در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها جزء برنامه های دادگستری استان است و تمام این بازدیدها دارای آثار و برکاتی برای مددجویان است.

خبرگزاری میزان - عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه  مجیدی دادستان مرکز استان و  معاونان وی عصرگاه روز پنجشنبه 12 آبان ماه در ادامه سفر کاری خود به حوزه قضایی میاندوآب از زندان شهرستان میاندوآب بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید ضمن حضور در بندهای مختلف زندان میاندوآب  با تعدادی از مددجویان دیدار چهره به چهره نموده  و به درخواست‌های آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

عتباتی در حاشیه این بازدید گفت: در این بازدید وضعیت زندان از جهت ارائه خدمات به مددجویان بررسی و وضعیت قضایی زندانیان بررسی و از روند خدمت رسانی و مشکلات و نیازمندیهای زندان و مددجویان اطلاع حاصل و دستورات لازم صادر شد.

رئیس شورای قضایی استان در پایان تاکید کرد: بازدیدهای دائمی زندانهای استان در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها جزء برنامه های دادگستری استان است و تمام این بازدیدها دارای آثار و برکاتی برای مددجویان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *