تأکید روسای کل بانک‌های مرکزی ایران و عمان بر توسعه روابط بانکی 2 جانبه

15:55 - 12 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۰۳۱۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به سابقه همکاری های بانکی ایران و عمان گفت: آخرین نمونه این همکاری‌ها سال گذشته بود که بیش از 500 میلیون دلار از وجوه جمهوری اسلامی ایران که بیش از 50 سال پیش در کشور انگلیس غیرقابل وصول مانده بود، با همکاری بانک مرکزی عمان وصول شد و اینگونه همکاری ها ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، صالح آبادی با اشاره به سابقه همکاری های بانکی ایران و عمان گفت: آخرین نمونه این همکاری‌ها سال گذشته بود که بیش از 500 میلیون دلار از وجوه جمهوری اسلامی ایران که بیش از 50 سال پیش در کشور انگلیس غیرقابل وصول مانده بود، با همکاری بانک مرکزی عمان وصول شد و اینگونه همکاری ها ادامه خواهد داشت.

رییس کل بانک مرکزی در خصوص دیدار امروز خود با رییس کل بانک مرکزی عمان افزود: در این دیدار موضوعات مختلفی مورد تبادل‌نظر قرار گرفت و خوشبختانه کلیه محورها مورد اشتراک طرفین بود و توافقات بسیاری انجام دادیم و انشالله کمافی‌سابق که همکاری‌های خوبی با بانک مرکزی عمان، بانک‌های عمانی و کشور عمان داشتیم، در آینده نیز این مسیر خوب و موفق را ادامه خواهیم داد.

همچنین رئیس‌ کل بانک مرکزی عمان در خصوص توسعه مناسبات بانکی و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران گفت: این دیدار در تکمیل مناسبات و همکاری‌‌های بانکی و پولی که در گذشته میان جمهوری اسلامی ایران و عمان وجود داشته انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین این سفر و دیدار در راستای ارایه کمک و پشتیبانی به کشورهایی که نزد عمان کشورهای برادر و دوست در نظر گرفته می‌شوند صورت گرفته است و ما با این دیدار به دنبال توسعه همکاری‌های بانکی و پولی هستیم. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *