رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساپینتو نخستین جام را به استقلال هدیه داد/ تنها جای خالی ویترین استقلال پُر شد

18:04 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۹۶۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم‌ فوتبال استقلال با پیروزی مقابل نساجی عنوان قهرمانی سوپرجام را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری میزان – تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه باهنر کرمان در سوپرجام به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تک گل ارسلان مطهری در دقیقه 51 با پیروزی و قهرمانی شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید.

گل: ارسلان مطهری (دقیقه 51)

علیرضا حقیقی در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و چندین فرصت طلایی را از مهاجمان استقلال به خصوص مهدی قایدی و محمد محبی گرفت.

ساپینتو که در بدو ورودش به ایران وعده داده بود چهار جام برای استقلال به ارمغان خواهد آورد؛ با این پیروزی نخستین جام را به آبی‌پوشان هدیه داد. از سوی دیگر تنها جامی که در ویترین افتخارات استقلال خالی بود، سوپرجام بود که آنهم به این ویترین اضافه شد.

*ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی (78- صالح حردانی) کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند (3+90- محمد حسین مرادمند) مهدی مهدی‌پور (78- سعید مهری) مهدی قایدی (89- رضا میرزایی) محمد محبی و ارسلان مطهری (78- پیمان بابایی)

*ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، حامد شیری (86- احمد موسوی) علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی (86- حسین زامهران) علی شجاعی، امیر مهدی جانملکی، ایوب کلانتری (53- متین کریم‌زاده) مهرداد عبدی، رضا جعفری (71- آداما نیان) محمد شریفی (86- اکبر صادقی) و عبدالکریم اسلامی

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *