پورعلی گنجی: برای یک دقیقه بازی در تیم ملی سرم را می‌گذارم/ در جام جهانی 2018 جوان و ناپخته بودیم

11:52 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۸۵۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: شاید از لحاظ کیفی به دلیل شرایط اروپایی‌ها در سطح آن‌ها نباشیم، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که جلو آن‌ها بایستیم.

خبرگزاری میزان - مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط تمرینات تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی 2022 صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*جام جهانی ویترین و جای بزرگی برای همه تیم‌هایی است که در آن حضور دارند. امیدوارم با تمرین خوب و تمرکز کلی بچه‌ها به هدف اصلی خودمان که صعود است، دست پیدا کنیم.

*بازی کردن برای تیم ملی آرزوی هر تیمی است و اگر من هم بتوانم یک دقیقه بازی کنم، سرم را می‌گذارم.

*بردن و صعود کردن راحت نیست. همه تیم ها می‌آیند که برای کشورمان افتخار کسب کنند و پیروز شوند. ما هم نشان دادیم همه از جان و دل بازی می‌کنیم. شاید از لحاظ کیفی به دلیل شرایط اروپایی‌ها در سطح آن‌ها نباشیم، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که جلو آن‌ها بایستیم. حریفان ما خوب هستند و ما هم هدف‌مان کسب نتایج خوب است.

*2018 همه بازیکنان جوان بودیم و پخته نبودیم، اما الان به دلیل انجام بازی های بین المللی زیاد با تجربه تر شدیم. بازی‌های راحتی نداریم، اما صعود از این مرحله امکانپذیر است و این قول را از طرف خودم و بچه‌ها می‌دهم که سرمان را برای موفقیت تیم ملی بگذاریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *