تاج: امکان تعویض هتل تیم ملی در قطر نیست/ اقدام باشگاه قطری غیرمنطقی بود

10:38 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۸۳۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر قرار بود هتل تعویض شود باید همان زمان انجام می‌شد و الان مجالی برای تعویض نیست.

خبرگزاری میزان - مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال درمورد آخرین وضعیت محمد حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده برای حضور در اردوی تیم ملی و همچنین مشکلات هتل محل اقامت دتیم ملی در قطر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*به نظر می‌رسد این بازیکنان امروز رسیده‌اند. با شیخ حمد صحبت کردم و کار باشگاه الاهلی غیر منطقی بود. این بازیکنان به اردوی تیم ملی بازگشتند و فکر می‌کنم امروز هم به تهران بیایند.

*جلسه اخیر هیات رئیسه خوب بود. خیلی وقت بود جلسه هیات رئیسه تشکیل نشده بود و در این جلسه صحبت‌های متفاوتی شد. مسائل جاری و برخی موضوعات را باید دنبال می‌کردیم و خدا را شکر جلسه خوبی بود.

*درمورد مشکلات هتل محل اقامت تیم ملی در دوحه و نارضایتی کارلوس کی‌روش، باید بگویم که چیزی برای شفاف‌سازی نیست. در قطر تعدادی هتل وجود دارد که به هر تیم یک هتل داده‌اند. هتل ایران را خودم ندیده‌ام، اما مفصل با کی‌روش صحبت داشته‌ام. کمپ قطر مثل کمپ لوکوموتیو که در مسکو داشتیم نبود، اما با شیخ حمد و مجموعه صحبت می‌کنیم. می‌دانید. این امکانات در اختیار فیفازون است و در اختیار قطر نیست.

*فیفا هم این هتل را به ما تخصیص داده و فدراسیون آن زمان ما هم آن را گرفته است‌. اگر قرار بود هتل تعویض شود باید همان زمان انجام می‌شد و الان مجالی برای تعویض نیست. البته مجال برای ترمیم و رفع مشکلات هست که در حال انجامش هستیم.

*هنوز بحث تیم امید مطرح نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *