شفاف و بی‌پرده با سخنگوی قوه قضائیه درباره اغتشاشات

21:08 - 10 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۷۸۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سخنگوی قوه قضاییه و دادیار دیوان عالی کشور در گفتگویی اختصاصی با شبکه العالم به دسته بندی اتهامات اغتشاشگران و نحوه دادرسی عادلانه و البته عبرت‌آموز آنها پرداخت.

خبرگزاری میزان_ اغتشاشات در هفته‌های گذشته لطماتی جدی به جان و مال و روان ملت ایران وارد کرد، شهادت و مجروحیت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت و شهروندان بی‌گناه تنها بخشی ازجنایتی است که اغتشاشگران در هفته‌های اخیر مرتکب شده اند؛ بازی در میدان جنگ نرم دشمن و بر ضد جمهوری اسلامی و مردم ایران دیگر اتهام اساسی اغتشاشگران است؛ سخنگوی قوه قضائیه تاکید می‌کند این جنایات بی مجازات نخواهند بود.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه و دادیار دیوان عالی کشور در گفتگویی اختصاصی با شبکه العالم به دسته بندی اتهامات اغتشاشگران و نحوه دادرسی عادلانه و البته عبرت‌آموز آنها پرداخت.

ستایشی تاکید کرد هیچ حکمی درخصوص اغتشاشگران تا لحظه انجام گفتگو قطعی نشده است.

وی افزود متهمین از حقوق قانونی بهره‌مندی از وکیل، دفاع و تجدید نظرخواهی بشکل کامل برخوردار هستند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت مستندسازی برای اقدامات حقوقی علیه شبکه‌های معاند از طریق دادستانی کل و معاونت بین الملل قوه قضائیه صورت پذیرفته و بزودی در محاکم بین‌المللی مطرح و پیگیری خواهد شد.

مشروح این گفتگوی اختصاصی امشب ساعت 22:30 از شبکه العالم پخش خواهد شد و همزمان روی سایت العالم به نشانی fa.alalam.ir و کلیه صفحات مجازی این شبکه قابل دسترسی خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *