حراج حضوری کالاهای تملیکی 18 آبان برگزار می‌شود

14:30 - 10 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۷۳۸۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظردارد کالاهای تحت اختیار خود را از طریق حراج حضوری در مزایده ای تاریخ 18 آبان 1401 به فروش برساند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهارداشت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظردارد کالاهای تحت اختیار خود را از طریق حراج حضوری در مزایده اموال منقول 140107 به فروش برساند.

غلامی در ادامه با بیان اینکه این حراج، هفتمین حراج حضوری سال 1401 است، گفت: متقاضیان می توانند از ساعت 8 روز چهارشنبه مورخ هجدهم آبان ماه 1401 تا ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 22 آبان برای بازدید از کالاهای مطرح شده در حراج حضوری مراجعه کنند.

وی با این توضیح که این حراج نیز حضوری و متمرکز برگزار می گردد، خاطرنشان کرد: بازدید از کالاهای مطرح شده در روزهای اعلامی و از ساعت 8 الی 14 امکان پذیر است.

غلامی افزود: افراد متقاضی می توانند به منظور اطلاع از فهرست کالاهای مطرح در این حراج، شرایط عمومی فروش، رویت شماره تلفن و نشانی مدیریت های استانی به www.tamliki.ir  مراجعه کنند.

عضو هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی زمان برگزاری حراج حضوری 140107 را ساعت 10 روز دوشنبه 23 آبان1401 اعلام کرد و ادامه داد: در صورت عدم اتمام حراج حضوری در این روز، ادامه جلسه به روز بعد موکول خواهد شد.

غلامی در خصوص محل برگزاری حراج حضوری گفت: خیابان کارگر شمالی، بالاتر از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان 15 و 16، مرکز همایش های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران چون حراج های قبلی، محل برگزاری این حراج حضوری نیز است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *