رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سلیمی: حضور بزرگان وزنه‌برداری در فدراسیون آسیب‌زا نیست

12:40 - 10 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۷۲۰۲
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر رضازاده، کوروش باقری، انوشیروانی توکلی و من نتوانیم کمک کنیم، فرد دیگری نمی‌تواند.

خبرگزاری میزان - بهداد سلیمی، سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه‌برداری در نشست خبری امروز(سه‌شنبه) با اصحبا رسانه صحبتهایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*در مورد گذشته به اندازه کافی صحبت شد و هدف ما این است آینده را درست کنیم. در مورد وظایفم، پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به تیم های ملی مردان به من سپرده‌اند. الان تمرکز روی تیم بزرگسالان است که مسابقات سنگینی در پیش دارد، اما برنامه‌ریزی برای تیم نوجوانان را آغاز کرده ایم.

*علی حسینی از بزرگان این رشته است و به اندازه کافی شناخته شده است، اما حمایت و پشتیبانی را بخواهد در حد توان انجام خواهیم داد.

*در مورد اینکه حضور بزرگان در فدراسیون ممکن است ضربه بزند باید بگویم که من مخالفم. اگر رضازاده، کوروش باقری، انوشیروانی توکلی و من نتوانیم کمک کنیم، فرد دیگری نمی‌تواند. همه آن‌ها با حسن نیت ورود کردند تا وزنه‌برداری سر و سامان دهد اگر ما نتوانیم فکر نمی کنم فرد دیگری بتواند.

*امید داریم و اگر امید نداشتیم ورود نمی‌کردیم. کمیسیون ورزشکاران در تمام فدراسیون هالی جهانی تاثیر گذار است اما رقابت حدی و سر سخت است. از هر قاره یک خانم و یک آقا می‌روند و آسیا نفرات شاخص زیادی دارد و کار سخت است اما کارگروهی تشکیل شده است به اهدافی که داریم، برسیم. رفتن به این کمیسیون بسیار مهم است و سه صندلی هیات اجرایی فدراسیون جهانی برای کمیسیون ورزشکاران است و اگر به آن برسیم، امتیاز مهمی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *