رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

علی‌حسینی: هاشمی در تعطیلات از آمادگی دور شد/ مشکلی برای دریافت ویزای کلمبیا نیست

12:35 - 10 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۷۱۴۷
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
سرمربی تیم ملی وزنه‌‌برداری گفت: پاسپورتم را برای تمدید داده بودم و چند روز قبل هم برای ویزای کلمبیا اقدام شد.

خبرگزاری میزان - سعید علی‌‌حسینی، سرمربی تیم ملی وزنه‌‌برداری در نشست خبری امروز(سه‌شنبه) با اصحاب رسانه صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*علی هاشمی را دعوت کردیم و در مقطعی مشکلاتی پیش آمد و دوباره دعوت کردیم و خوب هم تمرین می‌کرد. در ادامه طبق برنامه ۱۶ روز اردو تعطیل شد، اما او در این تعطیلات از روند خود دور شد و با توجه به اینکه می‌خواستیم تیم خوبی را ببندیم در نهایت خود او انصراف داد.

*در همه اردوها اتفاق می افتد و یک تنشی بود که بین کیانوش رستمی و علی هاشمی رخ داد و به خوبی هم جمع شد. وزنه‌برداری ایران خیلی بزرگتر از نفرات است و خیلی‌ها آمده و رفته‌‌اند و این روند ادامه دارد. مطمئنا دیگر حواشی رخ نخواهد داد.

*از الان می‌دانیم در دسته‌های ۸۹، ۱۰۲ و فوق سنگین شانس داریم و نیم نگاهی به وزن ۶۱ کیلوگرم داریم. مسابقات پیش رو به نوعی مشخص است که کدام مسابقات مهم است و امتیازات بیشتر دارد. اگر من به المپیک توکیو نرفتم چون فدراسیون من را به مسابقات سوییس اعزام نکرد و خود فدراسیون نخواست این کار را انجام بدهد.

*مشکلی برای دریافت ویزای کلمبیا نیست. پاسپورتم را برای تمدید داده بودم و چند روز قبل هم برای ویزا اقدام کردم و احتمالا تا هفته آینده نهایی می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *