رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مقامی: وزنه‌برداری ایران به کما رفته/ مرادی نمی‌توانست بیشتر از 11 ماه رییس بماند

12:11 - 10 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۷۰۸۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دبیرکل فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ۷۰ درصد سالن استاندارد وزنه‌برداری را در اختیار غیر قرار داده‌اند و چند اتاق دست ما است.

خبرگزاری میزان - حسین مقامی، دبیرکل فدراسیون وزنه‌برداری در جریان نشست امروز(سه‌شنبه) با اصحاب رسانه صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*وزنه‌برداری حالش خوب نیست و به کما رفته است. استان‌هایی که بضاعت خوبی داشتند سالن‌شان تعطیل شد و به دلیل عدم مدیریت به ویرانه تبدیل شدند. مقر فدراسیون یکی از پرافتخارترین رشته‌های ورزشی را با خانه کشتی مقایسه کنید. ۷۰ درصد سالن استاندارد وزنه‌برداری را در اختیار غیر قرار داده‌اند و چند اتاق دست ما است.

*3 و نیم میلیارد بدهی مالیاتی از سال ۹۲ داشتیم و تصاعدی بالاتر رفته است.رقم بالایی به شرکت توسعه و تجهیز بدهکاریم و تلاش ها بر این بود این بدهی را کمتر کنند. منابع مالی از دولت تامین می‌شود و سعی داریم با این بودجه بدهی‌ها را بدهیم. در پایان هر سال مجمع سالیانه برگزار می‌شود.

*مرادی صورت جلسه اموال را امضا نکرده و در بحث مالی خزانه دار تمکین نکرد استناد را در اختیار ما بگذارد از این رو مجمع سالیانه به فوق العاده تبدیل شد. او حاضر نبود قرارداد طولانی مدت ببندد و مدت زمان قراردادها حداکثر سه ماهه بود. او قبل از رفتن، قرارداد یک ساله بسته است که مشکلی ندارد اما مفاد قرارداد مشخص نبود و این نشان می دهد که هدف ضربه زدن بوده است.

*هیچ کدام از این موانع نتوانسته باعث سردی و کم تلاشی ارکان فدراسیون شود. همه طبق سازماندهی در این شرایط تلاش در تلاش برای حل مشکلات هستند.

*در گذشته فدراسیون با کادر فنی قرارداد نمی‌بست و مفاد قرارداد مشخص نبود. علی مرادی اگر منع مدیریتش هم نمی‌آمد ۱۱ ماه بیشتر نمی‌توانست رییس باشد، اما قبل از رفتن با نیرویی قرارداد ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان بسته است که تخصص لازم را نداشت و هدف ضربه زدن بوده است.

*امیرحقوقی قبل از اینکه نامه بزند، برای اردوی قهرمانی جهان دعوت شده بود که در رکورد گیری شرکت کند، اما شرکت نکرد و انصراف داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *