رئیس جمهور درگذشت آیت‌الله اختری را تسلیت گفت

10:06 - 10 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۶۸۴۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان _ بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» تصریح کرد: این روحانی فرهیخته که از مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فعالیت های مختلف سیاسی و فرهنگی از جمله در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه، نماینده ادوار اول و هفتم مجلس شورای اسلامی و تدریس در دانشگاه های کشور، عمر پر بار خود را وقف خدمت به نظام و ترویج و تبیین ارزش ها اسلامی کرد و خدمات ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

 متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، موجب تاسف و تأثر فراوان گردید.

این روحانی فرهیخته که از مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فعالیت های مختلف سیاسی و فرهنگی از جمله در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه، نماینده ادوار اول و هفتم مجلس شورای اسلامی و تدریس در دانشگاه های کشور، عمر پر بار خود را وقف خدمت به نظام و ترویج و تبیین ارزش ها اسلامی کرد و خدمات ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به جامعه علمی کشور، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، شاگردان و به ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت می‌گویم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *