رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار آژانس امنیت سایبری آمریکا درباره احتمال افزایش خشونت‎ها در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای

14:06 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۵۸۲۲
یک مقام آژانس امنیت سایبری آمریکا گفت که به مقامات انتخاباتی در این کشور هشدار داده شده که سیستم‌های رای‌گیری خود را ایمن کنند.

خبرگزاری میزان - «جن ایسترلی»، یکی از مقامات ارشد آژانس امنیت سایبری آمریکا، گفت که به مقامات انتخاباتی در این کشور هشدار داده شده که سیستم‌های رای‌گیری خود را ایمن کنند و مراقب خشونت سیاسی در میانه «محیط تهدیدآمیز بسیار پیچیده» باشند.

به گزارش «رویترز»، «ایسترلی»، مدیر آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت آمریکا، می‎گوید که این آژانس نگران طیف وسیعی از تهدیدات از جمله تهدیدات سایبری، اطلاعات داخلی، فیزیکی و اطلاعات نادرست است.

به گفته وی، این نهاد در حال توزیع اطلاعات در مورد کمپین‌ها و تاکتیک‌های اطلاعات نادرست است که به دنبال تضعیف اعتماد به انتخابات آمریکاست.

وی افزود که ما در حال ارائه اطلاعات هستیم تا مطمئن شویم که مقامات انتخابات محلی و ایالتی اطلاعات مورد نیاز برای محافظت از سیستم‌های رای‌گیری و زیرساخت‌های انتخاباتی خود را دارند.

این هشدار در میان طیف وسیعی از پیام‌هایی توزیع می‌شود که توسط آژانس‌های فدرال و مجریان قانون، از جمله اداره پلیس نیویورک، درباره انتخابات میان‌دوره‌ای که تنها 9 روز به آغاز آن باقی مانده، ارسال شده است.

یکی از دلایل صدور این هشدارها در پی حمله یک فرد به «پل پلوسی»، همسر «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکاست.

وزارت امنیت داخلی، اف‌بی‌آی، مرکز ملی مبارزه با تروریسم و پلیس کنگره آمریکا اخیرا با انتشار اطلاعیه‌ای هشدار دادند که نامزدهای سیاسی، مقامات انتخاباتی و مردم با خطر شدید خشونت مواجه هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *