دادستان دهلران معرفی شد

15:52 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۵۷۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز استان ایلام در مراسم معارفه دادستان دهلران گفت: پروژه های نیمه تمام حقوق عامه است که دادستان باید ورود کند و به بیت‌المال توجه شود.

خبرگزاری میزان- عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام در مراسم معارفه دادستان دهلران اظهار کرد: پروژه های نیمه تمام حقوق عامه است که دادستان باید ورود کند و به بیت‌المال توجه شود.

وی فرهنگ‌سازی در راستای از بین بردن سنت‌های غلط در پیشگیری از جرایم مهم را نام برد و گفت: صدور احکام قاطع برای قاچاقچیان و به کارگیری نیروهای بومی باید طیق قانون مد نظر باشد.

صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به ظرفیت های این شهرستان در حوزه نفت و گاز و کشاورزی و سرمایه گذاری های امید بخش دولت در این زمینه اشاره کرد و گفت: گشایش مرز چیلات و تسریع در پروژه‌های راه‌سازی و از همه مهمتر به کار گیری نیروهای بومی در شرکت ها و تکمیل کارخانه سیمان دهلران از مطالبات جدی مردم و مسئولان و امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است.

امام جمعه دهلران نیز از نقش قوه قضاییه و نیروهای مسلح و شورای تامین شهرستان و فرماندار ویژه دهلران و معاون سیاسی فرماندار در موضوع امنیت و اغتشاشات اخیر قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اضافه کرد: تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام و رها شده را از دادستان خواستاریم و دادگستری پناهگاه مظلوم است و حق مظلوم را می گیرد و این جای قدردانی دارد.

در پایان این مراسم از زحمات جباری دادستان قبلی تقدیر و تیرافکن بعنوان دادستان جدید دهلران معرفی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *