وفایی: جلسه‌ای برای بررسی اظهارات پرتوآذر برگزار می‌شود/ شهبازی سرپرست بی‌تجربه‌ای در دوچرخه‌سواری نیست

7:45 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۴۵۳۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: بین روزهای ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه مرحله پایانی لیگ‌ برتر جاده و جایزه بزرگ جاده برگزار خواهد شد.

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، در مورد اظهارات اخیر فرانک پرتوآذر درباره اشتباهات متعدد سرپرست تیم دوچرخه‌سواری کوهستان در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: درباره این موضوع پرتوآذر صحبت‌ کرده و برای آنکا بتوانیم تصمیم درستی در این‌خصوص بگیریم باید صحبت‌های شهبازی، سرپرست تیم کوهستان در مسابقات قهرمانی آسیا را هم بشنویم. از همین رو قرار است یکی، ۲ روز آینده جلسه‌ای برای رسیدگی به این اتفاق تشکیل شود تا پس از شنیدن صحبت‌های هر دو نفر نظر نهایی را بدهیم.

وی افزود: پنچر شدن، پاره شدن زنجیر و یا زمین خوردن جزو لاینفک رشته دوچرخه‌سواری هستند و حتی خود پرتوآذر در بازی‌های آسیایی به دلیل پاره شدن زنجیر از کسب مدال بازماند. این قبیل اتفاقات چیز جدیدی نیستند، اما در آخرین‌ صحبتی که با سرپرست تیم داشتم، اعلام کرد که طوقه دوچرخه پرتوآذر علاوه بر پنچری، شکسته بود.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر قصوری از سوی سرپرست یا ورزشکار رخ داده باشد، برخورد خواهیم‌کرد. قطعا سرپرست تیم مسئول کلیه امور است، اما باید تاکید کنم که شهبازی سرپرست بی‌تجربه‌ای نیست و علاوه بر مکانیسین بودن و آشنایی به امور فنی، ۲۰ سال سابقه دارد. پس از شنیدن اظهارت هر دو نفر در گزارشی کامل اطلاع رسانی خواهیم کرد.

عضو کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره هزینه‌هایی که باشگاه خارجی پرتوآذر برای خرید تجهیزات انجام داده بود، اظهار کرد: پرتوآذر لژیونر دوچرخه‌سواری ایران است و اسپانسر خارجی هم دارد. این باشگاه برای پرتوآذر تجهیزات خوبی تهیه کرد، اما باید تاکید کنم که وقتی پرتوآذر در مسابقات مختلف نتیجه خوبی بگیرد، برای آن باشگاه هم امتیاز دارد‌. پرتوآذر از بهترین رکابزنان ایران است و به موفقیت‌های وی در مسابقات مختلف و مدال آوریش در بازی‌های آسیایی امیدواریم.

وفایی در پایان درباره برنامه‌های پیش روی فدراسیون دوچرخه‌سواری، گفت: بین روزهای ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه مرحله پایانی لیگ‌ برتر جاده و جایزه بزرگ جاده برگزار خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری این دو مسابقه مشخص نشده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *