ترابی: امروز تکلیف مس رفسنجان مشخص می‌شود/ پیکان در تعطیلات نیم فصل راهی والیبال باشگاه‌های جهان می‌شود

8:45 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۴۴۰۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رییس سازمان لیگ والیبال گفت: اگر تیمی درخواست کند با پرداخت مبلغ ۱۵ میلیون تومان می‌تواند از دستگاه ویدئوچک استفاده کند.

محسن ترابی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش با این سوال که آیا تیم مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر والیبال اجازه بازی مقابل هورسان رامسر را خواهد داشت، گفت: امروز(دوشنبه) جلسه کمیته انضباطی درخصوص رسیدگی به صحت اسناد مالی ارائه شده از سوی باشگاه مس رفسنجان برای پرداخت بدهی‌هایش برگزار می‌شود و سپس رای نهایی در مورد ادامه حضور این تیم یا کنار گذاشته‌ شدنش از لیگ برتر صادر خواهد شد.

رییس سازمان لیگ والیبال درباره احتمال حضور تماشاگران در ادامه دیدارهای لیگ برتر، اظهار داشت: اگر شورای تامین استان‌ها و مسئولین ستاد مقابله با کرونا اجازه دهند، مشکلی برای حضور تماشاگران به صورت درصدی در سالن‌ها نداریم.

وی درخصوص حواشی اخیر مربوط به داوری  برخی بازی‌ها و عدم استفاده از ویدئوچک در دور مقدماتی، خاطرنشان کرد: استانداردسازی سالن‌ها از کفپوش تا نور که امسال الزامی شد، برای افزایش کیفیت برگزاری بازی‌ها بوده که خوشبختانه از سوی تیم‌ها رعایت شد. امسال همانند سال پیش از مرحله پلی‌‌آف چون بازی‌ها با صورت متمرکز برگزار خواهد شد از ویدئوچک استفاده می‌شود. امیدواریم در سال آینده شرایطی فراهم شود تا همه تیم‌های میزبان از روز اول ویدئوچک داشتا باشند. البته ۲ دستگاه ویدئوچک در فدراسیون والیبال وجود دارد و در همین فصل دیدار تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر با درخواست تیم گرگانی با یدئوچک برگزار شد. برای هر بازی دیگری هم اگر تیمی درخواست کند با پرداخت مبلغ ۱۵ میلیون تومان می‌تواند از دستگاه ویدئوچک فدراسیون استفاده کند.

ترابی در توضیح میزان جریمه عدم شرکت تیم‌های لیگ برتری در لیگ رده‌های پایه، اظهار کرد: تاکنون همه تیم‌های لیگ برتری برای شرکت در لیگ رده‌های پایه اعلام آمادگی کرده‌اند، اما در غیر اینصورت و عدم شرکت در لیگ رده‌های پایه و طبق آیین‌نامه تیم‌های بزرگسالان ۲۵ درصد مبلغ ورودی به لیگ برتر و همچنین کسر ۳ امتیاز در لیگ بزرگسالان روبرو خواهند شد.

رییس سازمان لیگ والیبال در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی در تعطیلات نیم فصل لیگ رده‌های پایه از دهم تا بیست و یکم آذر ماه برگزار خواهد شد. همچنین در همین حد فاصل تیم پیکان در جام باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد و بنابراین خللی در برنامه لیگ برتر ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *