رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انوشیروانی: به مدال وزنه‌برداری بانوان در المپیک امیدواریم/ قول‌هایی برای کسب کرسی در آسیا گرفته‌‌ایم

12:09 - 08 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۴۰۵۷
مجمع فوق العاده فدراسیون وزنه برداری امروز(یک‌شنبه) در هتل المپیک برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مجمع فوق العاده فدراسیون وزنه‌برداری با حضور اعضای مجمع از جمله روسای هیات‌های استانی امروز(یک‌شنبه) در هتل المپیک آغاز شد.

حسین مقامی، دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در آغاز خدمت حضار و نمایندگان ارگان‌های عضو مجمع خوش آمد گفته و سپس سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون به صورت خلاصه گزارشی از وضعیت فدراسیون ارائه کرد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*امیدواربم در مدت کوتاه امانت داری، گام‌های بلندی برداریم که برای آینده وزنه‌برداری موثر باشد.در همین مدت علاوه بر مصوبه‌های مختلف جذب بودجه، با یک اسپانسر به توافق رسیده و همچنین مصوبه دریافت بودجه از محل اعتبارات سفرهای استانی رییس جمهوری برای تجهیز و تامین مالی هیات‌ها را اخذ کردیم.

*با وجود مشکلات متعدد و درحالیکه از حداقل امکانات برخوردار نبودیم، تلاش کردیم اردوها و اعزام ها را به صورت منظم و با بالاترین کیفیت برگزار کنیم.

*در بدو ورود ما بدهی مالیاتی ۳.۵ میلیارد تومان بود که با رایزنی توانستیم آن را به یک و نیم میلیارد برسانیم. همچنین ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شرکت توسعه بدهکاریم و کمپ آزادی هم که اصلا قابل اسکان نیست و بیش از ۴ میلیارد برآورد هزینه برای بازسازی کمپ شده است. با وجود مشکلات زیاد ،اما وزارت ورزش خیلی خوب وزنه‌برداری را حمایت می‌کند.

*وزنه برداری بانوان در همین مقطع نتایج خوبی کسب کرده و امیدواریم در المپیک آینده مدال کسب کنیم.

*در بخش بین الملل رایزنی‌ها انجام شده و قول‌هایی برای کسب کرسی در انتخابات آتی فدراسیون آسیا گرفته‌ایم. ایران یکی از قطب‌های مهم وزنه برداری آسیا و جهان است و در سطح بین الملل نیز به این موضوع اذعان دارند.

*باید بپذیریم که در همه جا ممکن است اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد، اما باید همه خانواده با بزرگواری و گذشت کنار هم بایستیم و نباید اجازه دهیم کسی برای ما تعیین تکلیف کند.

*با همدلی و هم افزایی برای این که حال وزنه برداری خوب شود، تلاش کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *