ارزیابی مستمر از مجتمع‌های قضایی با دستور رئیس کل محاکم تهران در حال انجام است

17:44 - 07 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۳۲۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
هیئت ارزیابی ستاد دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در قالب سه تیم کارشناسی، ارزیابی و بررسی قضایی، اداری و پشتیبانی به سرپرستی معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از همه شعب مجتمع‌ قضایی شهید قدوسی، بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- هیئت بررسی و ارزیابی ستاد دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای سند تحول قضایی و اجرای برنامه های تحولی محاکم تهران، در قالب سه تیم کارشناسی، ارزیابی و بررسی قضایی، اداری و پشتیبانی به سرپرستی محمد ملایی معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از همه شعب مجتمع‌ قضایی شهید قدوسی، بازدید کرد.

در این دیدار، همه شعب و ساختمان این مجتمع‌ قضایی از لحاظ شکلی، فیزیکی و سیستمی به تفکیک و به صورت میدانی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

در این برنامه، معاونان قضایی رئیس کل محاکم و کارشناسان به بررسی و ازریابی عملکرد کمی و کیفی شعب، نظارت و ارزیابی فعالیت‌های همکاران قضایی و اداری درسیستم مدیریت پرونده‌های قضایی (سمپ)، نظم و انضباط بایگانی شعب و بررسی پرونده‌های جاری و مختومه شعب و مشکلات فیزیکی ساختمان مجتمع‌ها می‌پردازند.

معاونان قضایی رئیس کل محاکم در حاشیه این بازدید با همکاران قضایی و اداری و برخی از مراجعان به مجتمع قضایی شهید قدوسی دیدار کردند و ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با آنها، دستورات و ارشادات لازم را صادر کردند.

در این ارزیابی و بازدید ضمن رفع خطا‌های سیستمی، آموزش‌ها و اطلاع رسانی لازم در خصوص استفاده از سایت، کانال خبری و سایر ابزار‌های ارتباطی محاکم، در راستای برنامه‌های تحولی و در جهت توسعه خدمات کیفی اطلاع رسانی و ارتباطات، توسط روابط عمومی محاکم به همکاران قضایی و اداری داده شد.

معاون ستادی-قضایی رئیس کل محاکم در امور کیفری ( حجت‌الاسلام والمسلمین علی زمانی)، سرپرستان محترم مجتمع های قضایی شهید مدرس و قدس، مدیر دفتر کل محاکم و مدیر کارشناسان اداره آمار و فناوری اطلاعات، کارشناسان اداره مالی و پشتیبانی و دبیرخانه ستاد محاکم در این ارزیابی‌ یک روزه حضور داشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *