کمیسیون آموزش «تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد» را امروز بررسی کرد

17:42 - 11 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۹۲۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت.
کمیسیون آموزش «تقاضای تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد» را امروز بررسی کردسید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: در این جلسه متقاضیان تحقیق و تفحص با حضور در کمیسیون دلایل خود را برای این تقاضا مطرح کردند.

ابطحی با بیان اینکه افت کیفی و استفاده از بازنشستگان از جمله دلایل متقاضیان برای این تحقیق و تفحص بود، تاکید کرد: از آنجایی که آقای تهرانچی در نخستین روز‌های کاری خود به سر می‌برد با عذر موجه نتوانست در کمیسیون حاضر شود لذا مقرر شد پس از تعطیلی مجلس نخستین جلسه کمیسیون با حضور وی و همکاران ایشان برای بررسی این موضوع برگزار و تصمیمات لازم در این رابطه گرفته شود.

عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح‌هایی که به کمیسیون ارجاع شده بودند، دردستور کار بعدی این کمیسیون قرار گرفت، گفت: طرح الزام دولت به پرداخت سهم ۵ درصدی معلمان که در صندوق ذخیره فرهنگیان عضو هستند در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که با اخذ رأی استمزاجی نمایندگان با آن موافقت کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *