رئیس کل دادگستری فارس: تیم قضایی ویژه برای رسیدگی به پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ اختصاص یافت

10:18 - 07 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۲۴۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس از اختصاص تیم قضایی ویژه و رسیدگی خارج از نوبت به پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) خبر داد.

خبرگزاری میزان_  مراسم تشییع پیکر های پاک شهیدان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) باحضور هزاران نفر از شهروندان شیرازی و مسئولان عالی رتبه قضایی و اجرایی کشور برگزار شد.

در این مراسم از ابتدای مسیر حرکت پیکر مطهر شهدا در میدان امام حسین (ع) شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان، معاونان و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان همدوش با مردم عزادار شیراز شهدای حادثه تروریستی شیراز را بدرقه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت به مردم ولایتمدار شریف استان فارس و شهر شیراز هتک حرمت آستان مقدس شاهچراغ (ع) و شهادت جمعی از زائران، خادمان را محکوم کرد و افزود: دادگستری فارس با قوت همه ابعاد حمله تروریستی را پیگیری خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه شهادت در تفکر شیعی برترین کامیابی، والاترین مقام و رفیع ترین مرتبت رستگاری است، گفت: دشمنان نظام و انقلاب و معاندین در غروب خونین چهارم مرداد ماه با این اقدام ناجوانمردانه خود ضعف و استیصال خود را بیش از پیش ثابت کردند و امروز نیز سیل جمعیت حاضر در مراسم تشییع پیکر های مطهر شهدا ثابت کرد معاندان نباید به حرکات بی پایه چند ده نفر آشوبگر دل خوش باشند.

وی خون شهدای این حمله تروریستی را مایه استحکام نظام و انقلاب خواند و تصریح کرد: شهادت حین عبادت سعادتی است که خداوند تنها نصیب بندگان خاص خود می کند و این شهدا در شمول بندگان مؤمن و خاص خداوند بودند.

وی در پایان از اختصاص تیم قضایی ویژه و رسیدگی خارج از نوبت به پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) خبر داد و بیان کرد: حسب تأکیدات رئیس قوه قضاییه این پرونده در دستور کار ویژه رسیدکی قرار دارد و همه توان خود را معطوف شناسایی عاملین و طراحان و مجازات قاطعانه آنان خواهیم کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری فارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *