رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهاجری: فکر نمی‌کردیم بازیکنان اینقدر بی‌مسئولیت بازی کنند/ امسال تیرک دروازه با ما نامهربانی می‌کند

21:56 - 06 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۲۱۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: همه مسئول هستیم، چیزی جز عذرخواهی و شرمندگی برای ما نماند.

خبرگزاری میزان - رضا مهاجری، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس از شکست مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*با توجه تمریناتی که انجام داده بودیم و شرایطی که داشتیم، فکر نمی‌کردیم بازیکنان اینقدر بی‌تفاوت و بی‌مسئولیت بازی کنند که دقیقه یک به این راحتی گل بخوریم، ذوب‌آهن تحت فشار به ما گل نزد و خودمان شرایط را مهیا کردیم.

*نمی‌دانم چه بگویم، فیلم‌های تمرین را داریم، راه‌های رسیدن ذوب‌آهن به گل را کار کردیم، راه‌های گلزنی را کار کردیم؛ برای اولین‌بار می‌گویم که حس مسؤولیت‌پذیری بازیکنان خیلی ضعیف بود، باید فکر اساسی کنیم.

*اعتبار و آبروی ما با خروجی همخوانی ندارد، در زمان مالکیت توپ خوب هستیم اما وقتی توپ را از دست می‌دهیم، می‌ایستیم، نمی‌شود هربازی چند گل بخوریم، هوادار و همه حق دارند، نبود بازیکن و سرماخوردگی نیز دخیل است، نریمان‌جهان و رنجبری را به زور به زمین فرستادیم و دست ما خالی بود.

*می‌توانستیم به بازی برگردیم اما توپ به تیرک خورد، امسال تیرک دروازه با ما نامهربانی می‌کند، در دوران مربی‌گری‌ام چنین بازی را تجربه نکردم، بازیکنان تمرکز، میل و انگیزه برای کار کردن ندارند؛ باید تغییراتی ایجاد کنیم و چند بازیکن بگیریم، کمر مردم دارد می‌شکند، اعتبار مسجدسلیمان در حال خورد شدن است، همه مسئول هستیم، چیزی جز عذرخواهی و شرمندگی برای ما نماند.

*ذهن بازیکن در زمین نیست، دقیقه یک گل می‌خوریم و ۲ پنالتی می‌دهیم، مسؤولیت‌پذیری لازم را نداریم، ۲ هفته پیش به بازیکنان گفتم، هرکسی نمی‌تواند، برود، با باشگاه صحبت می‌کنم حق و حقوق را تا نیم‌فصل بدهد اما اگر می‌مانید باشرف بازی کنید.

*داشتیم برمی‌گشتیم، بازی با تراکتور و مس بهتر بودیم اما امروز انگار آب سردی روی ما ریختند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *