تارتار: فوتبالی که نفت بازی می‌کند تاوان دارد/ 2 هفته تمرینات را تعطیل می‌کنیم

21:42 - 06 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۲۱۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: فاصله هفته‌های یازدهم و دوازدهم زیاد است و شبیه تعطیلات بین دو فصل است.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان پس از برتری مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*جا دارد به دو تیم خسته نباشید بگویم. دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. فوتبالی که نفت بازی می‌کند تاوان دارد. آنها تیمی هستند که از عقب زمین بازی‌سازی کرده و باز بازی می‌کنند. شاگردان مهاجری می‌خواهند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند، ولی گاهی اوقات دچار مشکل می‌شوند. مسجدسلیمان در ابتدای فصل نتایج خوبی گرفته بود و در این هفته‌ها دچار مشکل شده است. برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

*بازی را خیلی خوب شروع کردیم، خیلی زود هم به گل رسیدیم و اگر پنالتی‌مان گل می‌شد زودتر به گل دوم می‌رسیدیم. در نیمه اول گلی که دریافت کردیم کار‌مان را سخت کرد و تغییراتی که در نیمه دوم داشتیم، مثمرثمر واقع شد و خدا را شکر بعد از هفته‌ها موفق شدیم یک بازی پرگل داشته باشیم. خط حمله تیم‌مان، ما را به آینده کاری‌مان امیدوار کرد، چون خیلی وقت بود که گل نمی‌زدند. امروز هم در حمله خوب بودیم و هم در دفاع. این نتیجه حق ما بود.

*بازی‌ها پرفشار است و ما به دلیل مصدومیت‌هایی که داشتیم به تعدادی از بازیکنان‌مان فشار زیادی آمده است. از ابتدای فصل 13 بازیکن ما فشار زیادی را تحمل کرده‌اند. امروز هم برخی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت نداشتیم، ولی آنقدر تیم خوبی داریم که نگرانی نیستیم. جوان‌های خوبی داریم و مصدومیت‌ها باعث نگرانی نیست.

*فکر نمی‌کردیم با این نتیجه بتوانیم نفت را شکست دهیم. آنها در بازی قبل بازی خوبی مقابل مس داشتند و بدون گل خورده به اصفهان آمده بودند، ولی خدا را شکر تیم ما امروز فوق‌العاده کار کرد.

*فاصله هفته‌های یازدهم و دوازدهم زیاد است و شبیه تعطیلات بین دو فصل است. چاره‌ای نداریم جز اینکه دو هفته تمرینات را تعطیل کنیم و بعد از آن بدنسازی کوتاه مدت داشته باشیم و بازی‌های دوستانه انجام دهیم که در شرایط مسابقه بمانیم.

*با اینکه شناختی از جنگی (داور مسابقه) نداشتم، اما او خیلی خوب عمل کرد. این به خاطر پنالتی‌های گرفته شده نیست. داور واقعاً داور عملکرد خوبی داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *