"آوازهای سرزمین من"برنده دیپلم افتخارشد/4 جایزه تقدیم جمهوری اسلامی ایران شد

11:36 - 01 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۴۹۱۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان:فیلم سینمایی "آوازهای سرزمین من" در اختتامیه جشنواره"دیتکتیو فست"روسیه،برنده جایزه بهترین فیلم سینمایی و دیپلم افتخار تحقیق نوآورانه ایده همبستگی در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی مذهبی را از آن خود کرد.

:فیلم سینمایی "آوازهای سرزمین من" در اختتامیه جشنواره"دیتکتیو فست"روسیه،برنده جایزه بهترین فیلم سینمایی و دیپلم افتخار تحقیق نوآورانه ایده همبستگی در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی مذهبی را از آن خود کرد.


بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی "آوازهای سرزمین من" به سفارش مرکز امور بین الملل صدا و سیما تولید شده است.


مراسم اختتامیه جشنواره "دیتکتیو فست" روز گذشته ساعت 17 در مسکو برگزار شد.

در این مراسم ٤جایزه به جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفت جایزه بهترین فیلم سینمایی در بخش سینمایی جشنواره به فیلم "آوازهای سرزمین من" به خاطر مضمون و محتوای ارزشی بودن این فیلم به امیر حسین شریفی اهدا شد.


دیپلم افتخار این جشنواره به "عباس رافعی" به خاطرتحقق نوآورانه و با استعداد ایده همبستگی در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی مذهبی اهدا شد.

در بخش سریال ها جایزه بهترین سریال معمایی در این بخش به سریال "زاویه هفت" به امیرحسین شریفی تعلق گرفت و دیپلم افتخار به خانم سارا صوفیانی به خاطر ایفای نقش منفی شیدا تعلق گرفت.


به گزارش میزان، درافتتاحیه این جشنواره فیلم سینمایی "آوازهای سرزمین من" در سالن دومکینو مورد استقبال کلیه هنرمندان دنیا که در سالن حضور داشتند و مسئولین این کشور قرار گرفت و نشان صلح و دوستی و تندیس سرباز مقاومت با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران دکتر مهدی سنایی واقای توکلی رایزن فرهنگی ایران توسط ژنرال سردک و دبیر جشنواره یوری میتیوشین به امیرحسین شریفی اهدا گردید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *