دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به درخواست 90 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

12:36 - 06 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۱۵۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در دیدار چهره به چهره با ۹۰ نفر از متقاضیان ملاقات مردمی دستورات قضایی لازم برای رسیدگی به درخواست‌های آنان را صادر کرد.

خبرگزاری میزان-علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در دیدار چهره به چهره با ۹۰ نفر از متقاضیان ملاقات مردمی دستورات قضایی لازم برای رسیدگی به درخواست‌های آنان را صادر کرد.

درخواست احقاق حق، رفع مشکلات مربوط به اجرای احکام، درخواست مرخصی برای زندانیان و درخواست استفاده از نهاد‌های ارفاقی آزادی مشروط، نگهداری تحت سامانه‌های هوشمند،اعطای مرخصی منجر به آزادی و معرفی به کمیسیون عفو و تخفیف مجازات برای محکومان حبس از مهمترین درخواست‌های مطرح شده در برنامه ملاقات مردمی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان است که در چارچوب موازین قانونی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی مرکز استان هرمزگان، در اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی، سند تحول و برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ دادسرای بندرعباس در زمینه گره گشایی از مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع و به منظور تسریع در رسیدگی‌های قضایی و اعمال نظارت بر عملکرد دادسرا‌ها با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان و معاونان وی در دفتر دادستان واقع در محل دادسرای بندرعباس برگزار می‌شود.

همچنین با توجه به تأکیدات دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، معاونان وی نیز علاوه بر دیدارهای روزانه و بدون تعیین وقت قبلی با حضور در جلسه دیدار مردمی پذیرای ارباب رجوع هستند.

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بر نحوه خدمت رسانی و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می شود و متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی : my. adliran. ir با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و معاونین وی ملاقات کنند و از نزدیک مشکلات خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: هرمزگان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *