آغاز ثبت نام زائران عتبات عالیات

11:24 - 11 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۹۱۱۹
مدیرکل نظارت بر امور زیارت سازمان حج از شروع ثبت نام زائران عتبات عالیات خبر داد.

آغاز ثبت نام زائران عتبات عالیات

 به گزارش گروه جامعه ،مرتضی آقایی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور زیارت سازمان حج و زیارت گفت: مشتاقان زیارت ائمه اطهار برای اعزام به عتبات عالیات در دهه اول محرم می‌توانند از امروز یکشنبه، ۱۱ شهریورماه برای نام نویسی به دفاتر مجاز و تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور مراجعه کنند.

مرتضی آقایی گفت: علاقه‌مندان اعزام به عتبات عالیات در این ایام می‌توانند برای نام نویسی به یکی از دو هزار و ۵۰۰ دفتر مجاز و تحت پوشش سازمان حج در سراسر کشور مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور زیارت سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اعزام زائران از ۲۱ تا ۳۱ شهریور امسال انجام می‌شود گفت:بانک مرکزی با در اختیار قرار دادن ارز با قیمت مناسب به زائران عتبات شرایط بهتری را برای مشتاقان به این سفر معنوی مهیا کنند.

وی گفت: وجوه واریزی با تکمیل فیش سبز رنگ مخصوص ثبت نام به انجام می‌رسد و شماره حساب درج شده روی این فیش مربوط به بانک ملی است و تمام وجوه در یک حساب تجمیع خواهد شد.

آقایی افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها اکنون هزینه سفر هوایی در قالب هفت شب و هشت روز، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است درحالیکه تا چند روز پیش و قبل از افزایش نرخ ها، هزینه سفر هوایی به عتبات حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود.

وی افزود: قیمت سفر کاروان‌های زمینی به عتبات عالیات نیز با همان شرایط اقامت اکنون حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که تا پیش از این زائران می‌توانستند با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اقدام به سفر کنند.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *