رحمتی: تمرکزی که در شش هفته اخیر داشتیم، خوب بود/ از ابتدای لیگ همین روند را داشتیم

15:25 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۹۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازیکنانم تمام تمرکز و انرژی‌شان را گذاشته‌اند و توانستیم به شرایط پایداری که می‌خواستیم دست پیدا کنیم.

خبرگزاری میزان - سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*با تیم خیلی خوب نساجی بازی داریم که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و در هفته‌های اخیر نتیجه تغییر و تحول‌شان را نشان داده‌اند. در طول هفته سعی کردیم شرایط را به بازیکنان توضیح بدهیم و بچه‌ها هم نشان داده‌اند که روند رو به رشد خوبی داشته‌ایم. بازیکنانم تمام تمرکز و انرژی‌شان را گذاشته‌اند و توانستیم به شرایط پایداری که می‌خواستیم دست پیدا کنیم.

*تیم ما تیم خوبی است که سعی می‌کند فوتبال بازی کند. برای مجموعه دو تیم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم با انرژی مثبت هواداران و تلاش بچه‌ها بتوانیم بازی فردا را به نفع خودمان تمام کنیم.

*با کلین‌شیت در شش هفته اتفاقی خاصی رخ نداده و اتفاقاً امروز به بچه‌ها توضیح دادم که هر وقت توانستیم این آمار را دورقمی کنند و استمرار زیادی وجود داشته باشد، می‌توان راجع به آن صحبت کرد. تمرکزی که بچه‌ها در این شش هفته گذاشتند، خوب بود.

*البته از ابتدای لیگ همین روند را داشتیم و در بازی‌های ابتدایی در تک موقعیت‌ها بازی را واگذار کردیم. سعی کردیم تمرکز‌مان را در بازی بیشتر داشته باشیم و امیدوارم تا جایی که در خور شأن نام استان مرکزی و مردم اراک است این روند را ادامه دهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *