ارتش حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کرد

13:43 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۹۰۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اقدام جنایتکارانه تروریست‌های تکفیری در حمله به مرقد حضرت احمد بن موسی بن جعفر علیه السلام در شهر شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن زائران بی‌دفاع و مظلوم از جمله زنان و کودکان شد را محکوم کرد.

خبرگزاری میزان - ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اقدام جنایتکارانه تروریست‌های تکفیری در حمله به مرقد حضرت احمد بن موسی بن جعفر علیه السلام در شهر شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن زائران بی‌دفاع و مظلوم از جمله زنان و کودکان شد را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد موجب تأسف و تأثر گردید.

دشمنان کوردل و مزدور انقلاب اسلامی ایران که با دسیسه‌های مختلف و استفاده از حربه‌های گوناگون ضد انسانی تلاش می‌کنند مردم را از مسیر انقلاب اسلامی مأیوس و منحرف سازند، این‌بار در اقدامی تروریستی

آتش کین خود را بر روی مردم بی‌دفاع و شریف و کودکان بیگناه گشودند و با شهادت مظلومانه آن‌ها، چهره پلید و ضد انسانی خود را نمایان ساختند.

بدون تردید، تلاش‌های واهی دشمنان نه‌تنها هیچ خللی به عزم و اراده ملت ایران وارد نمی‌سازد بلکه منجر به انسجام، اتحاد و همبستگی بیشتر شده و عزم ملت شریف ایران در پیگیری آرمان امام (ره) و انقلاب را تقویت می‌نماید.

دشمن با طراحی اغتشاشات اخیر، به‌دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور بوده که این اقدام تروریستی نیز بخشی از آن طراحی است. ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش از مردم غیور و بصیر ایران می‌خواهد در شناخت توطئه‌ها و اهداف گروهک‌های تکفیری و عوامل نا امن کننده امنیت کشور که به استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی وابسته هستند هوشیار و بصیر باشند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، سکوت سنگین و تعجب‌انگیز مدعیان حقوق بشر و مزدوران خارج نشین که داعیه دفاع از مردم دارند را مصداق بارز نفاق و تزویر دانسته، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، آحاد ملت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت گفته و آمادگی فرزندان غیور ملت ایران در ارتش را برای گرفتن انتقام خون پاک شهدا از دشمنان اسلام و ایران اعلام می‌دارد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا آماده است تا در هر نقطه‌ای مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود آورد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *