رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حسین‌خانی: می‌توانستیم مقابل پرسپولیس باهوش‌تر بازی کنیم/ از جایگاه تیمم راضی نیستم

19:14 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۸۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازی جذابی بود و در بحث تاکتیکی می‌دانستیم تعویض‌های پرسپولیس چه خواهد بود.

خبرگزاری میزان - فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری پس از دیدار مس کرمان با پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی با پرسپولیس همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. بچه‌های ما عملکرد خوبی داشتند. می‌توانستیم باهوش‌تر بازی کنیم و در کار دفاعی مخصوصا در نیمه دوم هوشیارتر عمل کنیم.

*من فکر می‌کنم بازی جذابی بود و در بحث تاکتیکی می‌دانستیم تعویض‌های پرسپولیس چه خواهد بود. بازی‌خوانی خوبی داشتیم و بر همان اساس هم به بچه‌هایمان وظیفه داده بودیم. متاسفانه اسیر آن اتفاق شدیم و می‌توانستیم با تمرکز بیشتر بازنده بازی نباشیم.

*از جایگاه تیمم راضی نیستم. با اینکه ما تازه به لیگ برتر رسیدیم ولی عملکرد بازیکنان ما در بازی‌ها می‌توانست همراه با امتیازات بیشتر باشد و در جدول جایگاه بهتری داشته باشیم. تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم، همیشه ما روی بد فوتبال را دیدیم.

*در انتهای جدول هم تیم‌هایی که اسیر یک سری بحران‌هایی شدند، خواهشا به آن بپردازید که تیم‌ها چگونه خودشان را از بحران خارج کردند. ما از روز اول یک صحنه داوری که خیلی بزرگش کردند، یک صحنه آفساید خط رو خط در بازی با فولاد بود که آن هم معلوم نبود که نتیجه آن توپ چه می‌شد.

*تیم‌های دیگر را نگاه کنید. کمک داورها نمی‌دانند چگونه پرچم می‌زنند. یک تیم به بحران می‌خورد و هفته بعد 5 آفساید برایشان می‌گیرند. ما در بازی با رقیبمان در یک صحنه 100 درصد و هزار درصد آفساید بوده ولی برنامه‌های تلویزیونی ما اصلا به آن نپرداختند. خیلی راحت از آن گذشتند. به نظرم کمیته انضباطی ما به این مسائل ورود کند تا در شرایط برابر تیم‌ها رقابت کنند.

*با برنامه‌ریزی که با باشگاه انجام دادیم حداقل 3 سهمیه آزادمان را حتما اضافه می‌کنیم که من فکر می‌کنم یکی از آنها امروز رونمایی شد. یکی دیگر نیز ویزایش صادر شده و به زودی به ما ملحق می‌شود. این بدین معنا نخواهد بود که ما از بازیکنانمان راضی نباشیم.

*بر اساس هزینه‌ای که کردیم و اهدافی که دنبالش هستیم بازیکنان خوب کار کردند اما می‌توانستیم با همین بازیکنان در نتیجه‌گیری بهتر کار کنیم. البته به نظرم بی‌تجربگی علت اصلی عدم نتیجه‌گیری ما بود. من فکر می‌کنم در این تعطیلات می‌توانیم نقاط ضعف خود را حتما تقویت کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *