عملکرد شش ماهه تمامی حوزه های قضایی استان اردبیل زیر ذره بین نظارت مسئولین عالی قضایی استان

13:13 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۷۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دومین نشست مسئولین قضایی استان اردبیل با هدف بررسی میزان پیشرفت برنامه عملیاتی حوزه های قضایی در شش ماه اول سال جاری برگزار شد.

خبرگزاری میزان - دومین نشست مسئولین قضایی استان اردبیل با هدف بررسی میزان پیشرفت برنامه عملیاتی حوزه های قضایی در شش ماه اول سال جاری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این نشست تخصصی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز ، گفت ؛ عصبانیت معاندین مملکت اسلامی از ناکامی عمیق در ایجاد موج مؤثر اجتماعی بر علیه حاکمیت ، پس از روزهای طولانی ، اتاق فرمان را مجبور به توسل به ترور مردم عادی کرده و با این خطای محاسباتی و جنایت رخ داده ، خودشان میخ آخر را به تابوت آشوب زده اند و مسلماً درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون این شهدا آبیاری شده و بارور تر خواهد شد .

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با تاکید بر لزوم نظارت دقیق و مستقیم بر عملکرد دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی در سطح استان افزود: بهترین راهکار جهت کاهش ورودی پرونده ها ، ارتباط موثر ، مستمر و موشکافانه با این دفاتر است و ضعف در این حوزه موجب سود برای دفاتر در عین نقص در عمل و ضرر برای دادگستری در عین تلاش است.

تعیین تکلیف سریع پرونده های معوق و توجه ویژه به مصوبات شورای معاونین بویژه در حوزه فناوری اطلاعات از دیگر تاکیدات وی در این نشست بود.

در ادامه این نشست ، عملکرد و آمار تمامی حوزه ها به صورت دقیق بررسی و ضمن استماع گزارشات مسئولین حوزه ها ، راهکار های بهبود وضعیت موجود بررسی شد.

در پایان این نشست ، مراسم تحلیف یکی از کارآموزان قضایی دوره ۲۱ تبریز جهت شروع به کار در دادگستری استان و همچنین تجلیل از فرمانده یگان حفاظت دادگستری به جهت نائل شدن به کسوت بازنشستگی نیز انجام شد .

انتهای پیام/


برچسب ها: اردبیل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *