دادستان قزوین: شهدای خانواده ترور در قزوین علیه گروهک منافقین طرح دعوا کردند

11:49 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۶۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از طرح دعوای کیفری چند تن از خانواده شهدای ترور علیه گروهک منافقین بابت جنایات انجام شده خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسین رجبی از طرح دعوای کیفری چند تن از خانواده شهدای ترور علیه گروهک منافقین بابت جنایات انجام شده خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: طی ماه های اخیر و با ابتکار دادستانی قزوین یکی از شعب دادسرا به عنوان شعبه ویژه رسیدگی به جرائم ناشی از جنگ تحمیلی و تروریسم تعیین شد.

وی افزود: این شعبه در راستای ماده 5 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 به شکایات ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهداء از رژیم بعث عراق و منافقین کوردل به سرپرستی مسعود و مریم رجوی و عوامل آنها و همچنین جنایات رژیم غاصب اسرائیل، آمریکا و انگلیس و کشورهای غربی حامی تروریسم رسیدگی می کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین تاکید کرد: بر همین اساس تاکنون چند تن از خانواده شهداء قزوین با حضور در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ناشی از جنگ تحمیلی و تروریسم علیه گروهک منافقین بابت جنایات انجام شده در بحث ترور و شهید کردن فرزندانشان طرح دعوای کیفری مطرح کرده و در مرحله رسیدگی قرار دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ترور ترور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *