دادستان مرکز استان کردستان: نرخ جرایم مهم در شهرستان بیجار بسیار پایین است

11:42 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۶۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب بیجار گفت: دشمنان در برهه زمانی موجود بیش ار هر زمان دیگری به دنبال مخدوش کردن چهره حقیقی و واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند .

خبرگزاری میزان -  مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیجار با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کردستان، نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان اداری و انتظامی بیجار، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان اظهار کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی، دادستان به عنوان مدعی العموم نقش خطیری دارد و دادستان باید بصورت توامان در جامعه احقاق حق کرده و عدالت را اجرا کند.

وی افزود: مردم بیجار غنای فرهنگی و آگاهی مدنی بالایی دارند و نرخ جرایم مهم و سازمان یافته در این شهرستان بسیار پایین است و خوشبختانه اخیرا دعاوی و اختلافات خانوادگی نیز در بیجار کاهش چشمگیری داشته است .

دادستان مرکز استان کردستان تاکید کرد : در برهه زمانی موجود دشمن بیش از پیش به دنبال مخدوش کردن چهره واقعی نظام جمهوری اسلامی است و از صلابت و سداد جمهوری اسلامی هراس دارد و وظیفه داریم تا با خدمت خالصانه و دلسوزانه به مردم، نقشه‌‎های شوم آنان را خنثی کنیم .

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری کردستان برای معرفی اموال غیرمنقول به دستگاه‌های اجرایی یک ماه فرصت داد

وی افزود: خوشبختانه در جریان اغتشاشات اخیر دستگاه قضایی استان با افرادی که قصد بر هم زدن آرامش و آسایش عمومی را داشتند، برخورد قاطعی انجام داد و هیچگونه مدارایی با این افراد صورت نخواهد گرفت .

جباری تاکید کرد: ضروری است تا در جهت حل مشکل فضای فیزیکی زندان بیجار چاره اندیشی کرد .

در ادامه این مراسم نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار این شهرستان مطالبی را در خصوص لزوم تامین امنیت در جامعه بیان کردند.

در پایان این مراسم از زحمات ذکریا جهانگیری با اهدای لوح سپاس تقدیر شد و مهدی صیدی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب بیجار حکم خود را دریافت کرد .

گفتنی است که دادستان جدید بیجار پیش از این تصدی رئیس شعبه 102 کیفری دو شهرستان بیجار را بر عهده داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *