97 درصد اوراق قضایی در منوجان به صورت الکترونیک ابلاغ می‌شوند

16:31 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۵۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه حوزه قضایی منوجان جزو حوزه‌های قضایی خوب استان به شمار می‌رود، گفت: بالغ بر 97 درصد پرونده های وارده به این حوزه قضایی در هفت ماهه سال جاری مورد رسیدگی قرار گرفته شده اند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با قضات و کارمندان اداری  شهرستان منوجان، بیان کرد: سلسله سفر به حوزه‌های قضایی استان به منظور رسیدگی به مشکلات قضایی شهرستان‌ها و آشنایی با استعدادها و ظرفیت شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: حمایت‌های حقوقی و قضایی برای فعالسازی ظرفیت‌ها و استعدادهای هر منطقه در این سفرها همواره مد نظر قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه ابلاغ الکترونیک در شعب حوزه قضایی منوجان 97 درصد است، بیان کرد: حوزه قضایی منوجان در تشکیل و رسیدگی تمام الکترونیک به پرونده‌ها که از اولویت‌های دستگاه قضایی به شمار می‌رود نیز عملکرد خوب و قابل دفاعی داشته است.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری استان کرمان: پرونده‌های دارای زندانی باید در اسرع وقت رسیدگی شوند

وی با بیان اینکه آمار جرائم در شهرستان منوجان وضعیت مطلوبی دارد و جرائم خشن کمتر رخ می‌دهد، گفت: بیشترین آمار پرونده‌ها در این حوزه قضایی مربوط به سرقت‌های خرد و عادی است که باید با اقدامات قرارگاه مبارزه با سرقت، آمار این حوزه را کاهش دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تاکید کرد: عدم اطلاع مردم از قوانین و مقررات یک آسیب و مشکل است که برای رفع آن باید معاضدت‌های قضایی افزایش یابد که کانون بسیج حقوقدانان در این زمینه برنامه‌هایی دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *