رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری بوشهر: دستگاه قضایی برای حراست از جان و سلامتی مردم ازهیچ کمکی دریغ نخواهد کرد

14:18 - 04 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۹۷۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: دستگاه قضایی استان در قبال مسئولیت‌های قانونی خود در کنار کادر درمان خواهد بود و برای حفظ و حراست از جان و سلامتی مردم ازهیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

خبرگزاری میزان – مهدی مهر انگیز رئیس کل دادگستری همراه با علی حسن پور داستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بازدید کردند.

مهدی مهرانگیز با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر از زحمات شبانه روزی کادر درمان و پرستاران در جهت ارائه خدمات به بیماران قدردانی کرد .

رئیس کل دادگستری استان بوشهر، در این بازدید، اظهارکرد: دستگاه قضایی استان در قبال مسئولیت‌های قانونی خود درکنار کادر درمان خواهد بود و برای حفظ و حراست از جان و سلامتی مردم از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به صورت چهره به چهره با تعدادی از بیماران بستری، همراهان آن‌ها و تعدادی از مراجعان دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و در خصوص  رفع کمبود‌ها و اشکالات موجود  تذکرات و توصیه های لازم را ارایه کرد .

مهر انگیز همچنین با شنیدن مسایل و مشکلات برخی از کادردرمان بر ضرورت رفع این مسایل تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا کادر درمان بدون داشتن مشکل و دغدغه کار خود را  در جهت خدمت‌رسانی بهتر و درمان بیماران بکار گیرند.

در این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اطلاعاتی از بخش‌های مختلف بیمارستان، امکانات و تجهیزات موجود، مسائل مالی، عمرانی، نحوه رسیدگی و خدمات رسانی به بیماران ارائه کردند .

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری بوشهر به مشکلات مراجعان به مجتمع شورای حل اختلاف بوشهر رسیدگی کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *