بردیف: در تعطیلات 2 اردو در ترکیه و امارات خواهیم داشت/ کاوه رضایی آماده بازی است

14:03 - 04 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۹۷۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: کیانی، قنبری، عباسی و آریاکیا مقابل ملوان بندر انزلی غایب هستند.

خبرگزاری میزان - قربان بردیف، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال مقابل ملوان بندر انزلی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*فردا با تیم بسیار خوبی بازی داریم. ملوان نمایش خوبی را در حمله و دفاع انجام می‌دهد. در پرسینگ واقعا خوب کار می کند. چند بازیکن مطرح و خیلی خوب دارد. مطمئنم فردا بازی سختی خواهیم داشت.

*درباره غیبت اخباری قبلا فکرش را کرده بودیم که اگر اتفاقی برای دروازه بان بیفتد چکار کنیم. طبق نقشه‌هایی که قبلا داشتیم بازی هجومی خودمان را انجام می دهیم و مشکلی نخواهیم داشت. همانطور که می دانیم اخباری یکی از بهترین دروازه‌بان های ایران است. بازیکنانی که الان در دروازه داریم می توانند بازی کنند. کمی نگرانی داریم به خاطر تجربه کم، اما در کل خوب هستند. خداراشکر می کنم که توانستیم آن ها را به سطح خوبی برسانیم.

*دو اردو برای تعطیلات داریم که اولی در ترکیه و دومی در امارات خواهد بود. دو تمرین دوره‌ای برای 14 روز داریم. آنجا بازی‌های دوستانه‌ ای خواهیم داشت. بدون شک نگرانی‌هایی هست اما مطمئنم خوب عمل می‌کنیم ولی در طرز بازی ما تاثیری نخواهد داشت.

*برای اینکه دفاع ما بتواند مستحکم و هماهنگ باشد به زمان احتیاج داریم. در بازی های اول که گل خوردیم طبیعی است هر بازیکنی اشتباهی انجام بدهد. سوای نتایج، بازیکنان سعی می کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. مطمئنم ما بهتر خواهیم شد. برای این دو اردویی که داریم برنامه های خیلی خوبی خواهیم داشت.

*کیانی، قنبری، عباسی و آریا کیا مقابل ملوان بندر انزلی غایب هستند.

*فکر می‌کنم کاوه رضایی بعد از مصدومیت به شرایط اولیه برگشته و توانسته خودش را برساند. هر موقع لازم باشد می‌توانم به بازیکنانم اضافه کنم. باید ببینیم فردا چه اتفاقی می افتد.

*باید ببینیم چه تاکیتی دارند. اگر از اول پرسینگ داشتند ما تاکتیک خاص خودمان را داریم. این یک بازی با جا به جایی خواهد بود. ملوان تیمی نیست که 90 دقیقه فقط درزمین خودش بازی کند. همیشه در قسمت عقب و جلو پرسینگ را خواهد داشت.

*نبود هوادار برای ما غیر طبیعی است. هوادار برای ما یار دوازدهم است که قدرتش را در زمین تزریق می کند. نبود آن ها برای ما یک فقدان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *