اصرار عجیب و بی‌دلیل دبیر بر ادامه حضور سوریان

12:07 - 04 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۹۵۴۶
علیرضا دبیر که بارها تاکید کرده با هیچکس حتی پدرش تعارف ندارد چرا به تصمیم نابغه کشتی ایران و جهان احترام نمی‌گذارد؟

خبرگزاری میزان - علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی بارها تاکید کرده است که به هیچ عنوان با کسی تعارف ندارد، حتی با پدرش، اما به نظر می‌رسد حکایت این نقل قول درباره حمید سوریان متفاوت باشد.

سوریان بعد از حدود ۳ سال همکاری در فدراسیون کشتی طی روزهای گذشته رسماً از ادامه حضور در این فدراسیون کناره‌گیری کرد و تصمیم گرفت به همکاری با دبیر ادامه ندهد، هر چند در این مدت کوتاه فدراسیون کشتی با ادبیات غیررسمی و غیرمتداول و ترفندهای گوناگون تلاش کرد این استعفا را کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهد، اما آنچه روشن است سوریان بر تصمیم خود پافشاری دارد و بعید است با وجود تکذیبیه‌های رنگارنگ فدراسیون کشتی تصمیمی برای بازگشت داشته باشد.

اما نکته جالب توجه این است که علیرضا دبیر که بارها تاکید کرده با هیچکس حتی پدرش تعارف ندارد چرا به تصمیم نابغه کشتی ایران و جهان احترام نمی‌گذارد و با اصرارهای عجیب و بی‌دلیل با آن مخالفت می‌کند؟!

نکته تاسف‌بارتر اما بازهم استفاده از ادبیات نامناسب در مواجهه با استعفای نابغه کشتی فرنگی ایران و جهان است. جایی که دبیر می‌گوید آشی است که خودتان پخته‌اید یا بزرگنمایی در پاره کردن استعفانامه سوریان که نمی‎تواند در شأن فدراسیونی مانند کشتی و قهرمانی مانند سوریان باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *