رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سرپرست جدید حوزه قضایی شهرستان دیواندره معرفی شد

12:05 - 04 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۹۵۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم تکریم و معارفه روسای دادگستری شهرستان دیواندره با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان ، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان ، امام جمعه دیواندره، فرماندار و مدیران اداری و انتظامی شهرستان دیواندره، مراسم تکریم و معارفه روسای دادگستری این شهرستان در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین کیومرث امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان ، جایگاه خدمت رسانی شایسته به مردم را در دین مبین اسلام بسیار رفیع توصیف کرد و گفت : مسئولین و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی موظفند تا مشکلات مردم را حل و فصل کنند و در این زمینه همه مدیران دستگاههای قضایی و اجرایی باید پای کار باشند.

وی افزود: مدیران دستگاه قضایی استان همواره در خدمت رسانی به مردم پیشقدم هستند و عهد بسته ایم تا پای کار نظام و انقلاب و مردم باشیم و از خون پاک شهدای انقلاب دفاع کرده و خواهیم کرد.

حجت الاسلام امیرخانی تاکید کرد : صاحبان اصلی نظام ، مردم و ملت شریف ایران اسلامی هستند و مدیران وکارکنان دستگاههای قضایی و اجرایی باید کار مردم و رفع حوائج آنها را بدون منت انجام دهند و به تمام معنا خادم مردم باشند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان افزود: زیربنای حاکمیت و پیشبرد روند اجرایی هر حکومت در گرو اجرای عدالت است و با برقراری عدالت در جامعه مردم احساس رضایتمندی خواهند کرد.

در این مراسم امام جمعه و فرماندار دیواندره نیز در خصوص جایگاه دستگاه قضایی مطالبی را بیان کردند.

در پایان این مراسم از زحمات امیرعباس اصانلو با اهدای لوح سپاس تقدیر شد و میلاد فدایی حکم سرپرست حوزه قضایی شهرستان دیواندره را دریافت کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *