12 زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی با کمک نیکو کاران، خیرین و ستاد دیه آزاد شدند

11:34 - 04 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۹۴۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از آزادی 12 زندانی جرایم غیر عمد با کمک 465 میلیون تومانی خیرین و ستاد دیه خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در حاشیه بیست و یکمین جلسه ستاد دیه استان مرکزی در سال 1401، اظهار کرد: 12 زندانی جرایم غیر عمد با کمک 465 میلیون تومانی خیرین و ستاد دیه از زندانهای استان مرکزی آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: با پیگیری های انجام شده توسط کارشناسان ستاد دیه استان مرکزی و همیاری خیرین نیکوکار این تعداد مددجو از زندان‌های استان آزاد شدند.

رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان مرکزی در ادامه افزود: مجموع مبلغ بدهی این افراد بیش از 2 میلیارد تومان بوده که از این میزان، مبلغ 484 میلیون تومان توسط شکات مورد گذشت و بخشش واقع و مبلغ 553 میلیون تومان با صدور حکم اعسار توسط همکاران قضایی بنده از بدهی آنان تقسیط شد که با این اقدام کمک خوبی به مددجویان صورت گرفت.

وی همچنین افزود: با تشکیل جلسات و مذاکراتی که با خیرین گرانقدر داشتیم با همراهی که انجام شد مبلغ 465 میلیون تومان از محل کمک های مردمی و ستاد دیه جمع آوری شد که به همین خاطر از تمامی خیرین عزیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی بیان کرد: مردم شریف و نوع دوست استان مرکزی علی رغم شرایط دشوار اقتصادی به جهت کمک به نیازمندان گرفتار در بند در کشور سرآمد و الگو هستند که خداوند را از این بابت شکرگزاریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *