فقط بنگر مقصر تساوی ما مقابل سپاهان نیست/ به نظر می‌رسد بلایی که سر نفت تهران آوردند سر پارس جنوبی هم بیاورند

10:10 - 11 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۸۹۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: بنگر یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل سپاهان انجام داد و او به تنهایی مقصر تساوی با این تیم نیست.

احمد گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره بازی تیم‌های فوتبال پارس جنوبی و سپاهان که با تساوی ۲ تیم به پایان رسید، اظهارداشت: بازی زیبا و تماشاگرپسندی برابر سپاهان انجام دادیم و همه لذت بردند متاسفانه به خاطر یک اتفاق و از روی بدشانسی در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

وی با اشاره به اشتباه محسن بنگر در به ثمر رسیدن گل تساوی سپاهان گفت: ما باید در این بازی برنده از میدان خارج می‌شدیم اما اتفاقات فوتبال اجازه نداد تا سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم. من نمی‌گویم یک نفر مقصر این گل بود چون وقتی یک تیم گل می‌زند یا گل می‌خورد باید به حساب کل تیم نوشت. اگر هم به دنبال مقصر گل باشیم، من دروازه‌بان که گل خوردم بیش از همه مقصر هستم. به نظر من بنگر یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل سپاهان انجام داد و همه تلاش خود را کرد اما فشار بازی زیاد بود و بچه‌ها خسته شدند و تمرکز نداشتند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: ما تلاش خوبی داریم و تنها مشکل تیم ما مالی است. در این شرایط بد اقتصادی و گرانی بازار بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان تمرکز ندارند. اگر به این تیم رسیدگی نشود شاید آینده بدی در انتظار پارس جنوبی باشد.

گوهری افزود: ما امیدواریم به داد تیم برسند ولی اضاع به سمت و سوئی پیش می‌رود که همه نگرانند. می‌ترسیم که این تیم را به حال خود رها کرده باشند. کادر فنی هنوز از فصل قبل طلبکار است. به نظرم رضاییان هم تلاش می‌کند اما  چون تیمی نفتی هستیم او هم کاری از دستش بر نمی‌آید. نمی‌دانم مشکل از کجا است، ولی پول نیست. تیم را رها کرده‌اند و به نظر می‌رسد بلایی که سر نفت تهران آوردند سر این تیم هم بیاورند. من ۴ سال در نفت تهران بودم. سازمان و برنامه‌ای که نفت تهران داشت هیچ تیمی نداشت، ولی این تیم را به روزی انداختند که دیگر هیچ اثری از آن باقی نمانده است. امیدوارم برای تنها نماینده بوشهر چنین اتفاقی رخ ندهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *