برتری طارمی و یارانش در دربی ایرانی‌های قطر/ اولین گل کاوه رضایی پس از جدایی از شارلوا

7:52 - 10 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۸۷۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شب گذشته برخی از لژیونر‌های فوتبال کشورمان برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، شب گذشته (جمعه) برخی از لژیونر‌های فوتبال کشورمان در لیگ‌های مختلف برای تیم‌های‌شان به میدان رفتند که برخی از آنها موفق به گلزنی شدند.

لیگ ستارگان قطر/ الغرافه ۴ - الاهلی ۰

شب گذشته تیم‌های فوتبال الغرافه و الاهلی قطر در ادامه لیگ ستارگان این کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار تقابل ایرانی‌های این کشور بود. مهدی طارمی در این بازی که از اول برای تیم خود به میدان رفته بود، موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه ۶۰ به ثمر برساند تا اینگونه در پیروزی تیم خود نقش داشته باشد. در سوی دیگر میدان محمدرضا خانزاده و امید ابراهیمی ۲ بازیکن جدید الاهلی قرار داشتند که هر دو آنها در ترکیب اصلی بودند و از اول برای تیم خود بازی کردند. ابراهیمی ۹۰ و خانزاده که به تازگی مصدومیت خود را پشت سر گذاشته ۴۶ دقیقه برای الاهلی در این دیدار بازی کردند، اما موفق نشدند که گلی بزنند یا پاس گل بدهند.

ژوپیر لیگ بلژیک/ کلوب بروژ ۵ - وارخم ۲

در این بازی که یکی از بازی‌های هفته ششم لیگ بلژیک بود تیم کلوب بروژ در حضور ۶۶ دقیقه‌ای کاوه رضایی توانست مقابل وارخم به برتری دست پیدا کند. «کاوه» در این بازی موفق شد یکی از گل‌های تیم خود را در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و اینگونه نقش موثری در پیروزی تیمش داشته باشد. این اولین گل رضایی برای بروژ پس از جدایی از شارلوا بود.

لیگ برتر روسیه/ روبین کازان یک - روستوف یک

در هفته ششم لیگ برتر فوتبال روسیه تیم روبین کازان در حضور ۸۵ دقیقه سردار آزمون مقابل تیم روستوف به تساوی دست یافت. «سردار» در این بازی موفق نشد برای تیم خود گلزنی کند و همچنین در این بازی رضا شکاری دیگر بازیکن ایرانی روبین کازان هم ۹ دقیقه به میدان رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *